به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ یولیان ناگلزمان سرمربی خود را برکنار کرد و توماس توخل به احتمال زیاد جانشین او خواهد بود. فقط امضای قرارداد باقی مانده است. این تصمیم سران بایرن قابل درک است اما آنچه تعجب آور است به زمان بندی آن مربوط می‌شود زیرا مشکلات این جوان 35 ساله بیش از یک سال است که ادامه دارد.

از نظر ورزشی، از شروع نیم فصل دوم در سال 2022 هیچ پیشرفتی وجود نداشته است. بردهای رگباری در پاییز اکنون یک شکست محسوب می‌شود. با این وجود، مسئولین بارها گفتند که می‌خواهند دورانی را با او رقم بزنند و جایگاه او متزلزل نیست اما شرایط به شکل ناگهانی عوض شد. بایرن می‌توانست زودتر این تصمیم را بگیرد یا می‌توانست فصل را با او پشت سر بگذارد. اما اکنون این دیدگاه دیپلماتیک تغییر کرده است.

رابرت لواندوفسکی اولین منتقد شدید ناگلزمان بود. از طرف دیگر این سرمربی جوان آلمانی در دل تیم دوستان کمی پیدا کرده بود. همچنین اراده او برای ستاره شدن و نشان دادن یک تصویر خارجی خوب از خودش به هیچ عنوان کافی نبود.

محیط بایرن مونیخ برای ناگلزمان جدید بود و این اصلاً مسئله آسانی برای یک سرمربی جوان به حساب نمی‌آمد. او نیاز به تجربه بیشتر داشت و می‌تواند دوباره به اینجا بازگردد. ناگلزمان اولین سرمربی‌ای نخواهد بود که می‌تواند روزی دوباره بایرن باز گردد.

1833546

از طرف دیگر توماس توخل قبلاً در مونیخ مورد توجه قرار گرفته بود و حالا قرار است هدایت بایرن را برعهده بگیرد. این مربی که در سال 2021 چلسی را به عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا رساند، در سال 2018 هم یکی از گزینه‌های هدایت بایرن مونیخ به حساب می‌آمد. با این وجود در آن زمان روسای بایرن‌مونیخ خیلی کند عمل کردند و توخل با پاری‌سن‌ژرمن قرارداد امضا کرد.

حالا هم نباید تاریخ برای بایرن مونیخ تکرار شود چرا که بر اساس گزارش کیکر توماس توخل اخیراً مذاکرات فشرده ای برای هدایت تاتنهام داشته است. او در مرحله تعیین کننده‌ای هدایت بایرن مونیخ را بر عهده می گیرد و شانس دارد که با این تیم سه جام قهرمانی در این فصل کسب کند.