به گزارش "ورزش سه"، دنیای فوتبال از اخراج ناگهانی یولیان ناگلزمن 35 ساله سرمربی بایرن شگفت زده شده است زیرا اخیراً روسا در هر فرصتی علناً از مربی حمایت کرده بودند.  حالا آنچه را که مسئولین بایرن در مورد ناگلزمان و آینده او در گذشته نزدیک گفته اند، بخوانید.

رئیس باشگاه، هربرت هاینر روز دوشنبه پس از شکست در لورکوزن به کیکر گفت: "ما با او برای بلند مدت برنامه‌ریزی می کنیم، این را با یک قرارداد پنج ساله مستند کرده‌ایم زیرا می خواهیم چیزی با او بسازیم. در این یک سال و نیم پیشرفت واضحی را می بینید. یولیان خیلی خوب کار می‌کند. بحث‌های دیگر از بیرون مطرح شده و ما به آن توجهی نمی‌کنیم."

رئیس افتخاری بایرن یعنی اولی هوینس قبل از بازی برگشت در پاریس در 7 مارس در یک برنامه گفت: "فکر می‌کنم این ها حرف‌هایی است کاملاً بیش از حد زده شده است.  به نظر من نتیجه بازی ربطی به جایگاه یولیان ناگلزمان ندارد. اگر همه چیز آنطور که من فکر می‌کنم پیش برود، طی شش تا هشت هفته دیگر درباره موضوع ناگلزمان بحث نخواهیم کرد."

اولیور کان، مدیر بایرن پس از بازی با گلادباخ در 22 فوریه به بیلد گفت: "وظیفه ما این است که ساختار کلی را زیر نظر داشته باشیم؛ تیم عملکرد قدرتمندی در لیگ قهرمانان در پاریس داشت و اکنون در گلادباخ پس از یک بازی سخت شکست خورد. ما می توانیم آن را به خوبی طبقه بندی کنیم و آن را به مسائل فردی ربط ندهیم. یولیان مردی است که از پس هر چالشی برمی‌آید و همچنین می‌تواند بر آن تسلط پیدا کند."

حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن هم بعد از باخت به گلادباخ گفته بود: " بحث ها غیرضروری است. آرزو می‌کنم که مربی ما در آرامش کار کند! یولیان یک پروژه طولانی مدت است."