به گزارش "ورزش سه"، زلاتان امشب بعد از یک سال بار دیگر برای تیم ملی سوئد به میدان رفت اما نه تنها نتوانست مانع از شکست سنگین تیمش مقابل بلژیک شود که تنها از نزدیک شاهد درخشش دشمن قدیمی‌اش بود: روملو لوکاکو.
درگیری لوکاکو و زلاتان به دو فصل قبل برمی‌گردد، جایی که آنها در یک چهارم نهایی کوپا ایتالیا در دربی میلان با هم درگیر شدند و الفاظ رکیکی علیه هم به کار بردند. اما آنچه از درگیری جنجالی در یادها ماند، جمله معروف زلاتان درباره استفاده لوکاکو از وردهایی بود که از مادرش یاد گرفته بود. 
ستاره سوئدی در پاسخ به تهدید لوکاکو که گفته بود "بعد از بازی می‌بینمت"، پاسخ داده بود"الاغ فسقلی برو پیش مامانت و به چرت و پرتای وودو وودو و جادو و جمبلت برس"، جمله‌ای که خشم شدید لوکاکو را به همراه داشت، به طوری که حتی بین دو نیمه هم قصد داشت با ستاره سوئدی میلان کتک کاری کند.

1835275
هرچند در آن دیدار زلاتان با دریافت کارت زرد دوم اخراج شد و اینتر با پیروزی 2-1 راهی مرحله بعد شد، اما مطمئنا درخششی که لوکاکو در دیدار امشب مقابل دشمن قدیمی‌اش داشت، لذت دوچندانی داشته است.
ستاره تیم ملی بلژیک که مدت‌ها بود برای بلژیک گلزنی نکرده بود، آتش بازی اش در دیدار امشب را در دقیقه 35 آغاز کرد. روی ارسال دودی لوکه‌باکیو بود که لوکاکو با یک ضربه سر بی‌نقص کار را تمام کرد.

1835271

نیمه اول با همین یک گل به پایان رسید اما در ابتدای نیمه دوم، باز هم این لوکاکو بود که دروازه سوئد را باز کرد.این بار لوکه‌باکیو با یک نفوذ عالی و شوتی تند و تیز به دهانه دروازه، همه چیز را برای گلزنی لوکاکو فراهم کرد و او تنها نیاز داشت با یک ضربه ساده، گل دوم را هم به نام خود ثبت کند.

1835272
بازی با همین نتیجه ادامه پیدا کرد تا اینکه در 20 دقیقه پایانی، یان اندرسون، سرمربی سوئد، زلاتان را به زمین فرستاد تا مانع از شکست تیمش شود؛ ولی نه تنها این اتفاق رخ نداد که این بار زلاتان از فاصله‌ای نزدیک‌تر شاهد گلزنی لوکاکو بود. این بار یوهان باکایوکو با یک فرار تماشایی و پاسی در عرض، لوکاکو را صاحب موقعیت کرد و او هم با یک ضربه بغل پا، هت تریکش را در این دیدار تکمیل کرد.

1835273
بلژیک با این پیروزی به همراه اتریش در صدر جدول این گروه قرار گرفت و سوئدی‌ها اگر بخواهند به یورو راه پیدا کنند، با چنین نمایشی بیش از اینکه به زلاتان نیاز داشته باشند، شاید باید به فکر یاد گرفتن یک "وودو" باشند. 
 

1835274