به گزارش ورزش سه، ولید رکراکی در یک نشست مطبوعاتی گفت: از زمان بازگشت از قطر منتظر دیدار با هواداران بودیم و هیچ فرصتی بهتر از این وجود نداشت که در دیدار با تیمی به بزرگی برزیل با آن‌ها روبه‌رو شویم.

وی افزود: شرایط محیطی باعث می‌شود که ما یک بازی استثنایی و فراتر از یک مسابقه دوستانه انجام بدهیم. تدارکات ما برای این دیدار، جدی و مثال زدنی بود و بازیکنان مشتاق این مسابقه هستند. ما در صورت حمایت گسترده هواداران‌مان، می‌توانیم برزیل را شکست دهیم؛ همان‌طور که در ورزشگاه‌های قطر توانستیم نتایج خوبی رقم بزنیم.

سرمربی مراکش در مورد غایب‌های این تیم توضیح داد: رضا التكناوتی، دروازه‌بان تیم، مصدوم است و بیش از 45 روز غایب خواهد بود و این برای باشگاهش و همین‌طور همه ما مایه تاسف است. سایر بازیکنان کاملا آماده هستند.

رکراکی درباره دیدار دوستانه برابر برزیل گفت: هیچ سناریویی برای این دیدار وجود ندارد و تنها چیزی که می‌توان گفت این است که جدال دو تیم باز خواهد بود و انتظار دارم بازی تماشاگرپسند باشد و امیدوارم هواداران از آن لذت ببرند.

او در پایان گفت: البته برای این دیدار برنامه‌هایی هم داریم؛ همان‌طور که برای دیدار بعدی مقابل پرو برنامه‌ریزی می‌کنیم. هواداران مراکشی منتظر حضور ستاره‌های جام جهانی قطر هستند و این مسئله به بازیکنان انگیزه زیادی می‌دهد.