به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی مجارستان دو روز قبل در دیداری دوستانه به مصاف تیم ملی استونی رفت و موفق شد این تیم را با نتیجه 0-1 از پیش رو بردارد. 

در دقیقه 71 این بازی بود که یک ضربه پنالتی به سود این تیم اعلام شد و نکته عجیب اینجا بود که سالای و سوبوسلای با هم سنگ، کاغذ، قیچی بازی کردند تا بازیکنی که قرار بود پشت ضربه قرار بگیرد مشخص شود. 
 

1835307


مارکو روسی، سرمربی تیم ملی مجارستان، در نشست خبری پس از این بازی درباره این صحنه به خبرنگاران گفت:« اگر این اتفاق زمانی رخ داده بود که بازی 0-3 بود، من هم کاملا درکش می‌کردم اما ما فقط با یک گل جلو بودیم و چنین رفتاری غیرمسئولانه بود. من درباره این موضوع با سوبوسلای صحبت کرده بودم. امیدوارم این اتفاق بار دیگر در آینده رخ ندهد چون اگر بازیکنان استونی گل مساوی را می‌زدند، من واقعا ناراحت می‌شدم. حتی با این که این دیدار دوستانه بود.»

سوبوسلای که بازوبند کاپیتانی مجارستان در این بازی را در اختیار داشت در این باره اضافه کرد:« ما هر دو می‌خواستیم پشت ضربه پنالتی بایستیم و من نمی‌خواستم به عنوان کاپیتان به نوعی نشان دهم که خودخواه هستم و منافع تیم برایم اهمیتی ندارد. ما به این شکل تصمیم گرفتیم، او ضربه را زد و از دستش داد اما مطمئنا ضربه بعدی را به گل تبدیل خواهد کرد. فکر می‌کنم نباید از این اتفاق معضل بزرگی درست کرد.»