جلالی در مورد حضور قلعه نویی در تیم ملی صحبت کرد

از نظر مجید جلالی بهترین زمان انتخاب قلعه‌نویی همین الان بوده زیرا این سرمربی فاکتور تجربه را دارد. 

به گزارش طرفداری و به نقل از ورزش سه، دیدگاه‌های متفاوتی در خصوص انتخاب امیر قلعه‌نویی وجود دارد. مجید جلالی که از موافقان این انتخاب است در این رابطه به خبرنگار ما گفت:

به نظر من انتخاب آقای قلعه‌نویی خوب بود. سه نفر در این مقطع بودند که هر کدام انتخاب می‌شدند به نظر من‌ خوب بودند و ایشان هم فکر می‌کنم از عهده این کار به خوبی برمی‌آید و ‌می‌تواند شایستگی‌هایش را ثابت کند. به نظر من آقای قلعه‌نویی الان باید سرمربی تیم ملی می‌شد و قبلا که این اتفاق افتاد کمی زود بود.

او در مورد دیدار با روسیه ادامه داد:

در اولین بازی باید از ظرفیت‌های موجود برآوردی داشته باشند و به نظرم این کار هم انجام شد.

وی‌ در خصوص تغییر ‌‌و تحولات در ترکیب عنوان کرد:

تحولات زیادی نبود. به نظرم شاید در دفاع وسط‌ها بود که در مقدماتی جام جهانی بازی می‌کردند. فقط محبی و مغانلو فیکس بازی کردند و یکی‌ دو بازیکن هم‌ به زمین آمدند که برای اولین بار بود پیراهن تیم ملی را می‌پوشیدند. برای تحولات اساسی باید صبر کنیم. 

جلالی در خصوص مخالفت خبرنگار با قلعه‌نویی در کنفرانس و عدم آوردن جام عنوان کرد:

به نظرم چنین دیدگاه‌هایی خیلی کارشناسی نیست. خیلی‌ها می‌آیند مربی می‌شوند که اصلا جام نیاورند. اینکه یک نفر می‌خواهد مربی تیم ملی شود باید حتما به تازگی جام آورده باشد کارشناسی نیست ایشان در طول سال‌هایی که کار کرده جام‌های زیادی آورده و ‌الان نسبت به ۱۴ سال پیش باتجربه‌تر شده. شاید آن موقع که جام آورده بود تجربه الان را نداشت و ما باید غرامت می‌دادیم.

کارشناس فوتبال در خصوص دستیاران قلعه‌نویی مثل الهویی و تیموریان نظرش را این‌گونه بیان کرد:

باید از خود آقای قلعه‌نویی بپرسید. حتما در آن‌ها ویژگی‌هایی دیده که این مجموعه را برای کار به این مهمی انتخاب کرده و قطعا در آینده این گروه تقویت خواهد شد.