به گزارش "ورزش سه"، رضا شکاری بهترین سال فوتبالی خود را زیر نظر امیر قلعه‌نویی سپری می‌کند و پس از اینکه در گل‌گهر سیرجان نمایش درخشانی با بیشترین تاثیرگذاری در گل‌های تیمش در این فصل داشت، با نظر سرمربی خود به تیم ملی هم فراخوانده شد و حالا به دنبال انجام نخستین بازی ملی خود است.

این مهاجم جوان که در رده‌های پایه تیم ملی دوران درخشانی داشته، حالا با نظر امیر قلعه‌نویی در اردوی تیم ملی بزرگسالان حضور دارد و با اینکه در دیدار تدارکاتی مقابل روسیه به زمین نرفت، اما در تمرین دیروز جمعه با انگیزه زیادی کار می‌کرد تا خودی نشان دهد و بتواند حتی برای زمان کم، برابر کنیا به میدان برود.

1835297

شکاری که در ۲۰ مسابقه این فصل لیگ برتر ۶ گل به ثمر رسانده و ۵ پاس گل داده و یکی از بهترین‌های لیگ برتر در پُست وینگر- مهاجم بوده، امیدوار است در یکی از این دو پُست به کار گرفته شود و قلعه‌نویی او را در دیدار برابر کنیا استفاده کند که بعید نیست این اتفاق بیفتد و شکاری شانس بازی به دست بیاورد.

این بازیکن ۲۴ ساله در شرایطی به اردوی تیم ملی آمده که در چهار مسابقه اخیرشان در لیگ برتر دو گل به ثمر رسانده و سه پاس گل ثبت کرده و نشان داده در بهترین شرایط فنی به ثمر می‌برد و در تمرین تیم ملی نیز دوندگی زیادی داشته که این اتفاقات شاید منجر به انجام اولین بازی ملی او برابر کنیا شود.

1835298