به گزارش “ورزش سه” بازیکنان فولاد این ر‌وزها تمرینات سخت و فشرده‌ای را در دو نوبت زیر نظر علیرضا منصوریان پشت سر می‌گذارند و آماده حضور برای ادامه مسابقات لیگ برتر می‌شوند.

فولادی‌ها که از شروع نیم فصل دوم و به واسطه حضور در لیگ قهرمانان آسیا، با تقویم فشرده‌ای روبه‌رو بودند، بعد از مدت‌ها توانستند با تصمیم منصوریان استراحت کوتاه مدتی به دلیل فرا رسیدن عید نوروز داشته باشند. اما از روز سوم فروردین تمرین آماده‌سازی خود را در غیاب دو بازیکن اصلی، یعنی محمدامین حزباوی و عارف آقاسی که در اردوی تیم ملی حضور دارند، آغاز کردند.

1835292

سرمربی سرخ‌های خوزستانی به دنبال کسب نتایج لازم در مسابقات باقی مانده لیگ برتر است و به همین دلیل، در کنار برنامه‌ریزی برای انجام تمرینات تاکتیکی منظم، شادابی را هم به تمرینات اضافه کرده تا شاگردانش روحیه‌ای مناسب داشته‌‌ باشند.

بازیکنان فولاد، از روز جمعه تمرینات خود را در دو‌ نوبت صبح و عصر انجام داده‌اند تا آماده بازی با پیکان در روز دهم فروردین ماه شوند. مسابقه‌ای که در تهران برگزار می‌شود. دیدار رفت این دو تیم در اهواز با نتیجه تساوی ۱-۱ پایان یافت و باید دید آن‌ها در بازی برگشت چه نمایشی از خود ارائه می‌دهند.

1835293
1835294
1835295