به گزارش "ورزش سه"، رامین رضاییان مثل دو بازی آخر جام جهانی که مقابل ولز و آمریکا حضور ثابت در ترکیب ایران داشت، در دیدار تدارکاتی اخیر تیم ملی ایران برابر روسیه هم از ابتدا به زمین رفت، اما امیر قلعه‌نویی در دقیقه ۸۷ او را تغییر داد و صادق محرمی را به سمت راست خط دفاعی ایران اضافه کرد.

صادق محرمی که در نخستین مسابقه تیم ملی در جام جهانی ۲۰۲۲ مقابل انگلیس ۹۰ دقیقه بازی کرده و پس از آن فرصت انجام حضور در دیدارهای ایران به دست نیاورده بود، در جدال دوستانه برابر روسیه به‌عنوان بازیکن تعویضی به زمین رفت که در این  مدت کوتاه فقط هفت لمس توپ داشت و دو پاس صحیح هم داد.

محرمی که از سال ۲۰۱۸ برای تیم ملی به میدان رفته، در فصل جاری لیگ یک کرواسی ۱۷ بار فرصت بازی به دست آورده که در رقابت دوستانه برابر روسیه هم استفاده شد و امیدوار است در مسابقه تدارکاتی با کنیا شانس قرار گرفتن در ترکیب را پیدا کند.

1835288

این مدافع راست لژیونر که در تمرین روز گذشته تیم ملی مشغول روپایی زدن تصویرش به ثبت رسید، به دنبال نمایش موثر در تمرینات تیم ملی است تا بتواند یکی از تغییرات امیر قلعه‌نویی در دیدار دوستانه بعدی مقابل کنیا باشد و از ابتدا به زمین برود و دوباره در سمت راست خط دفاعی ایران بدرخشد.