به گزارش "ورزش سه"، مهدی قایدی یکی از ارکان موفقیت استقلال در این فصل به خصوص در بازی های دور برگشت بوده است. در دور برگشت استقلال تبدیل به تهاجمی ترین تیم لیگ برتر شده و در 8 بازی 18 گل زده. یعنی در هر بازی 2.25 گل و یکی از بازیکنان اثر گذار در این ترکیب مهدی قایدی است. بازیکنی که در مصاف با فولاد روی پاس پیمان بابایی دروازه فولادرا باز کرد و موجب شد تا استقلال با دو گل پیروزی اش را در این بازی حساس و سرنوشت ساز جشن بگیرد.

سرمربی تیم ملی بعد از حضور در کمپ و در محاصره خبرنگاران در مورد عدم دعوت از مهدی قایدی صحبت کرد و اعلام داشت، این بازیکن در صورت تلاش بیشتر به اردوی بعدی تیم ملی دعوت می شود. ریکاردو ساپینتو با درک این شرایط که هر مربی ایده های خاص خود را دارد و در دعوت از بازیکنان آزاد است، بدون اعتراض به این موضوع در حال کمک کردن به مهدی قایدی است تا به آنچه که شایسته اش است، برسد. مهدی قایدی و محمد محبی بعد از اینکه در لیست نهایی تیم ملی برای جام جهانی قرار نگرفتند، روحیه خود را از دست دادند و چند هفته ای نه پاس گل می دادند و نه گل می زدند تا جایی که استقلال 8 امتیاز از صدرنشین عقب افتاد. اما اکنون شرایط بهتر شده است. استقلال در  فاصله سه امتیازی با سپاهان یکی از مدعیان قهرمانی به حساب می آید و در جدول شانس قهرمانی جام حذفی هم باقی مانده است. از سویی محمد محبی به اردوی تیم ملی دعوت شده و در بازی با روسیه یکی از خوب های تیم ملی بود و تنها مانده مهدی قایدی که آنهم امیر قلعه نویی به وی چراغ سبز به اردوی بعدی تیم ملی نشان داده است.

1835379

دستگیری ریکاردو ساپینتو از مهدی قایدی در تمرین استقلال؛ سرمربی پرتغالی به دنبال یک پایان  خوب برای خود و مهدی قایدی است و به همین بهانه حتی در تمرین هم دوست دارد به ستاره تیمش کمک کند تا به مبارزه ادامه دهد و در نهایت به آنچه که می خواهد برسد. جام و پیراهن تیم ملی. ایده های ریکاردو ساپینتو و مهدی قایدی هستند. بنابراین باید با هم تلاش کنند و به مبارزه ادامه دهند.

1835380