به گزارش "ورزش سه"، قرارداد مسی با پاری سن ژرمن در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد و همین موضوع باعث شده که شایعات بسیاری درباره آینده او مطرح شود. 

پیش از این گفته می‌شد که پی‌اس‌جی علاقه زیادی به تمدید قرارداد این بازیکن دارد اما اتفاقاتی که در چند هفته اخیر و خصوصا پس از هو شدن او توسط هواداران این تیم رخ داد شرایط را تغییر داده است. 

خوان لاپورتا و ژاوی بارها در طول چند ماه اخیر از علاقه به همکاری دوباره با این ستاره آرژانتینی صحبت کرده‌اند و بسیاری از رسانه‌های اسپانیایی هم از احتمال بازگشت او به نوکمپ خبر داده‌اند. 

این شایعات با حضور خوخه مسی، پدر و مدیر برنامه این بازیکن، در شهر بارسلونا و مذاکراتی که با مدیران این باشگاه داشت شدت گرفت، اما هنوز هیچ چیز به صورت جدی مطرح نشده است. 

1835459

رونالدینیو درباره احتمال بازگشت این هم‌تیمی سابقش به بارسا گفت: «این اتفاق کاملا منطقی است که مسی به بارسلونا برگردد چون او سابقه‌ای طولانی در این باشگاه دارد و تاریخ‌سازی‌های بسیاری برای آن‌ها انجام داده است. من واقعا دوست دارم این اتفاق رخ دهد. فکر می‌کنم این اتفاق خیلی خوبی خواهد بود که او بتواند دوران فوتبالش را با پیراهن بارسلونا به پایان برساند.»

علاوه بر بارسلونا، باشگاه آمریکایی اینترمیامی که مالکیت آنه‌ا در اختیار دیوید بکام است و همچنین چند باشگاه عربستانی هم قصد داردند برای به خدمت گرفتن این بازیکن تلاش کنند.