به گزارش "ورزش سه"، ممفیس دیپای که در تابستان 2021 به بارسلونا پیوسته بود و قراردادی دو ساله نیز امضا کرد، پس از یک فصل و نیم نه چندان خوب، راهی اتلتیکو مادرید شد. او زیر نظر رونالد کومان و زمانی که مصدوم نبود، بازیکن ثابت بارسا بود ولی با ژاوی همه چیز متفاوت شد. او به ندرت در ترکیب ثابت قرار می‌گرفت و اغلب نیمکت‌نشین بود تا درخواست جدایی بدهد. دیپای در انتقالات زمستانی 2023 به اتلتیکو پیوست و در بازی‌های اخیر توانسته خوش بدرخشد.

1785155

دیپای معتقد است یکی از دلایل افت او در بارسا کیفیت پایین تمرینات استقامتی و فیزیکی بود: «واضح است که دوران حضورم در بارسا ناامیدکننده بود ولی این هم بخشی از فوتبال است. حالا فقط باید رو به جلو نگاه کرد و امیدوار ماند. گاهی همه چیز خیلی سریع عوض می‌شود و فکر می‌کنم در اتلتیکو از لحاظ بدنی شرایط بسیار بهتری پیدا کرده‌ام.»

1799027

دیپای ادامه داد: «واقعیت این است که کیفیت تمرینات بدنی در بارسلونا بالا نبود ولی در اتلتیکو به گونه‌ای دیگر تمرین می‌کنیم و شکل کار متفاوت است. در نتیجه الان کاملا روی فرم هستم. همه دیه‌گو سیمئونه را می‌شناسید و می‌دانید او چقدر به بدنسازی اهمیت می‌دهد. در اتلتیکو باید بهترین شرایط بدنی را داشته باشید تا بتوانید حریف را در هر جای زمین پرس کنید. همین باعث شده خودم را قوی‌تر حس کنم.»