به گزارش "ورزش سه"، پدری از فصل 21-2020 برای بارسلونا بازی می‌کند و به سرعت نیز پله‌های ترقی را طی کرده است. او نه تنها خیلی زود به ترکیب ثابت بارسا رسید که در تیم ملی اسپانیا نیز جایگاه خود را محکم کرده است. او که در بازی رفت پلی آف لیگ اروپا برابر منچستریونایتد مصدوم شد و هنوز نتواسنته به میادین برگردد، در مصاحبه با TCL از علاقه‌اش به بازی در لیگ برتر حرف زد.

1802500

پدری گفت: «لیگ برتر انگلیس را دوست دارم و بازی‌هایش را نگاه می‌کنم. البته الان در بارسلونا راحتم و امیدوارم سال‌ها برای بارسا بازی کنم ولی در فوتبال هرگز هیچ احتمالی را نباید رد کرد. الان نه ولی کسی چه می‌داند؟ شاید روزی در لیگ برتر بازی کردم.»

1779262

پدری در مورد تیم ملی اسپانیا و مربی جدیدش لوییس دلافوئنته گفت: «من در تیم المپیک و نیز زیر 21 ساله‌های اسپانیا برای دلافوئنته بازی کرده‌ام و باید بگویم انسان و مربی قدرتمند و باشخصیتی است. به ایده‌هایش باور دارد و فکر می‌کنم با او روزهای خوبی خواهیم داشت. هر کسی مربی تیم ملی می‌شود، یک سبک همیشگی را ادامه می‌دهد و با توجه به خصوصیات بازیکنانمان، همواره دوست داریم مالک توپ و میدان باشیم. فکر نمی‌کنم با مربی جدید هم تغییرات خاصی در سبک بازی تیم شاهد باشیم.»