به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آلمان امشب در دیداری دوستانه به مصاف پرو رفت و با نتیجه 2-0 پیروز شد اما بیشتر سوالات از کیمیش و گورتسکا در مورد اخراج ناگلزمان بود.
مربی جوان بایرنی‌ها در حالی که تیمش را به یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ رساند، به دلیل چند نتیجه ضعیف در بوندس‌لیگا، روز گذشته به طور رسمی اخراج شد و جای خود را به توماس توخل داد.
کیمیش در پایان دیدار امشب ژرمن‌ها به خبرنگاران گفت:"تغییر مربی همیشه ناراحت‌کننده است چون به این معنی است که بازیکنان گند زدند، باثبات بازی نکردند و نتیجه نگرفتند. اگر ما خوب کار می‌کردیم، تغییر مربی اتفاق نمی‌افتاد. 
اما فوتبال همین است: جایی برای احساسی شدن وجود ندارد. ما باید یاد بگیریم که با این اتفاقات کنار بیاییم و با این تصمیم روبرو شویم."
کیمیش در پاسخ به این سوال که ایا ناگلزمان کنترل رختکن را از دست داده بود، گفت:"نه، من چنین چیزی را تایید نمی‌کنم. دلیل این اتفاق این بود که ما در بازی‌های مان به اندازه کافی پیروز نشدیم و به اندازه کافی موفق نبودیم. ما هنوز در همه رقابت‌ها حضور داریم اما خوب بازی نمی‌کنیم، به ویژه در بوندس‌لیگا.

1835564
ما در 10 بازی اخیر، 5 تا را بردیم. اما می‌توانم بگویم که او کنترل رختکن را از دست نداد. من در زمان چند تغییر مربی اینجا بودم. هیچ نشانه‌ای وجود دارد که او کنترل رختکن را از دست داد تا بازیکنان ناراضی بودند. همه ما غافلگیر شدیم."
او همچنین در پاسخ به سوالی در مورد توماس توخل گفت:"هنوز با او آشنایی ندارم."
لئون گورتزکا، دیگر ستاره بایرنی تیم ملی آلمان هم گفت:"دروغ گفته‌ام اگر بگویم چند روز گذشته روی من تاثیر نگذاشت. این چند روز واقعا دشوار بود. ما رابطه بسیار نزدیکی با یولیان داشتیم. من او را احتمالا از خانواده‌ام هم بیشتر می‌دیدم. این واقعا شوکه کننده بود."
حسن صالح‌حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن، اعلام کرد که اختلافاتی بین ناگلزمان و بعضی بازیکنان تیم بود. گورتزکا در این مورد گفت:"من باید احمق باشم که با مربی‌ام اختلاف پیدا کنم. شخصا هیچ درگیری‌ای بین و یولیان وجود نداشت اما در مورد سایر بازیکنان اطلاعی ندارم.
ما باید به افرادی که در راس کار هستند، اطمینان داشته باشیم که بهترین تصمیم را برای باشگاه می‌گیرند. فوتبال اینطور اداره می‌شود و ما باید به شکلی حرفه‌ای با آن کنار بیاییم. اما این ید نیست که صادق هستید و اینکه شرایط گاهی احساسی می‌شود."