تیم ملی آلمان سال‌ها از نداشتن یک مهاجم نوک شش‌دانگ ضربه خورده اما عملکرد نیکلاس فولکروگ طی ماه‌های گذشته کاملا امیدوارکننده بوده است

تیم ملی آلمان در قالب بازی دوستانه موفق شد مقابل پرو در خانه با نتیجه 2-0 و بریس نیکلاس فولکروگ، پیروز شود. 

طرفداری | به نقل از اشپورت آینس، حال هانسی فلیک به تمجید از عملکرد شاگردان خود پرداخته است. او درباره عملکردشان مقابل پرو گفت:

می‌توانستید ببینید که تیم با پویایی زیادی بازی می‌کرد. ما خیلی از کارها را به خوبی انجام دادیم اما هنوز به صد درصد خودمان نرسیده‌ایم زیرا زیاد تمرین نکردیم و هرگز قبلاً با چنین ترکیبی بازی نکرده بودیم. با این وجود، دو گل خوب به ثمر رساندیم و در عقب نیز، محکم بودیم. این خیلی برای ما مهم بود. ما به خوبی برای یورو در آلمان آماده خواهیم شد. این مسئولیت بزرگی است. امروز می‌توانید ببینید که همه انگیزه داشتند و می‌خواستند یک گام اضافی بردارند.

در گل اول آلمان، نیکو اشلوتربک از نیمه زمین پاس زیبایی را به درون محوطه جریمه می‌فرستد و کای هاورتز صاحب توپ شده و نیکلاس فولکروگ از روی پاس او، دروازه پرو را باز می‌کند. فلیک در تمجید از اشلوتربک و فولکروگ، گفت:

پاس خوبی از اشلوتی بود و نیکلاس جایی بود که یک گلزن باید باشد. او این کار را مانند یک گلزن انجام می‌دهد. نیکلاس بازیکن خاصی است و اعتماد به نفس زیادی دارد. او همیشه می‌خواهد برنده شود. او برای گل‌ها آماده است و آن‌ها را به ثمر می‌رساند. 

اشلوتربک به دلیل مصدومیت در دقیقه 86، جای خود را به تیلو کرر داد. هر چند که به نظر نمی‌رسد مشکل او جدی باشد و تنها یک گرفتکی جزئی عضله است. فلیک درباره وضعیت این بازیکن، گفت: 

او گفت همه چیز خوب است و کمی مشکل گرفتکی دارد اما همه چیز خوب است.