به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی اسپانیا شب گذشته در مرحله مقدماتی یوفا برابر نروژ قرار گرفت و با گل دقیقه 13 اولمو از حریف پیش افتاد، اما در نیمه دوم و در شرایطی که نروژ به دنبال زدن گل تساوی بود، خوزلو در اولین بازی خود با پیراهن اسپانیا، اولین گلش را تنها 147 ثانیه پس از ورود به زمین به عنوان بازیکن تعویضی به ثمر رساند و یک دقیقه بعد هم گل دومش را وارد دروازه نروژ کرد.

استوله سولباکن، سرمربی نروژ، پس از شکست 3-0 برابر تیم ملی اسپانیا عنوان کرد: تیم ما پیش از دو گل خوزلو، شایسته تساوی بود و ما یکی از بهترین بازی‌های خارج از خانه نروژ در 100 سال اخیر را انجام دادیم.

وی افزود: ما 80 دقیقه عملکرد خوبی داشتیم و گل تساوی در دسترس ما بود. اگر بازی با تساوی به پایان می‌رسید، هیچکس نمی‌توانست اعتراض کند.

سرمربی نروژ همچنین گفت: بازیکنان ما مقابل تیم ملی اسپانیا قرار گرفتند که عملکرد فوق‌العاده‌ای از خود به نمایش می‌گذارد اما با این حال در دقایقی از مسابقه کمی بهتر بازی کردیم، ولی چند بار توپ را از دست دادیم. آن چیزی که ما می‌خواستیم رخ نداد، اما لحظات اول مسابقه بسیار سخت بود.

او با اشاره به موقعیت‌های اسپانیا گفت: زمانی که بازی یک بر صفر بود، ما چندین موقعیت داشتیم. داشتن 6 موقعیت مقابل اسپانیا در خارج از خانه اصلا چیز بدی نیست.

سولباکن در پایان با تاکید بر اینکه احترام زیادی برای لوئیس دلافوئنته، سرمربی اسپانیا، قائل است گفت از زمانی که سرمربی تیم زیر 21 سال بوده، سبک او را مطالعه کرده است.