به گزارش "ورزش سه"، هواداران پاری‌سن‌ژرمن در آخرین دیدار این تیم پیش از تعطیلات فیفادی برابر رن، زمانی‌که گوینده ورزشگاه نام لیونل مسی را اعلام کرد، او را هو کردند و مسی هم در واکنش به این رفتار هواداران، پس از پایان بازی به‌سمت تماشاگران نرفت.

گروهی از هواداران افراطی پاریس از طریق شبکه getfootballnewsfrance فرانسه، بیانیه‌ای صادر کردند که در آن درخواست داشتند تا در اسرع وقت با ناصر الخلیفی، رئیس باشگاه، جلسه‌ای را تشکیل دهند و شکایات خود را از نحوۀ مدیریت باشگاه بیان کنند.

هواداران پاری‌سن‌ژرمن از نتایج این تیم، به‌خصوص حذف زودهنگام از لیگ قهرمانان اروپا و علاوه بر آن، مشکلاتی که فصل به فصل و بدون توجه از طرف مدیران ادامه دارد، عصبانی هستند.

1726569

اولتراهای PSG در این بیانیه همچنین به انتقاد از سیاست‌های ورزشی باشگاه پرداخته و آن‌ها را بدون جهت‌گیری مشخص توصیف کرده‌ و گفته‌اند سیاست‌های این باشگاه به‌گونه‌ای است که نمی‌توانند در برابر خرید نام‌های بزرگ مقاومت کنند و هیچ علاقه‌ای به حفظ تعادل تیم ندارند و مسائل مالی و بازاریابی برای مدیران، نسبت به فوتبال اولویت دارد.

اولتراها همچنین خشم خود را از سیستم بلیت‌فروشی باشگاه و افزایش بی‌سابقه قیمت بلیت‌ها ابراز کرده و مدعی شده‌اند باشگاه با این روند، بخش بزرگی از مردم را از حضور در ورزشگاه‌ها محروم می‌کند.