به گزارش "ورزش سه"، پاکو خمس یکی از مربیانی است که علاقه زیادی به بازیکنان کارآمد خارجی دارد و این موضوع را با جذب یک وینگر اسپانیایی در نیم‌فصل نیز روشن کرد. با این حال، او به‌شدت از محدودیت سه سهمیه بازیکن غیرآسیایی در لیگ برتر خلیج‌فارس ناراضی است و این موضوع را با باشگاه هم در میان گذاشته است. همین محدودیت باعث شده تا او کاملاً دستی بسته برای فصل آینده داشته باشد.

با توجه به این‌که تراکتور امید چندانی برای کسب سهمیه آسیایی ندارد، از همین حالا گمانه‌زنی و شایعه درباره اسکواد فصل آتی این تیم به وجود آمده و به‌خصوص در مورد چهار بازیکن خارجی، شایعات زیادی مطرح می‌شود.

ریکاردو آلوز با توجه به عملکرد بسیار خوب، یک سهمیه این تیم را در هر صورت اشغال خواهد کرد؛ مگر این‌که خود تصمیم به جدایی از این تیم بگیرد؛ اما در مورد سه بازیکن دیگر، خمس تصمیم نهایی را خواهد گرفت.

گوستاوو که با عنوان بمب نقل و انتقالاتی از بلژیک به تراکتور آمد، در این فصل عملکرد خوبی داشته؛ اما شاید محدودیت جذب بازیکن باعث شود تا خمس قید حضور او را بزند و به سراغ یک مهره مورد علاقه خود برود.

در نهایت باید دید خمس در مورد سه بازیکن غیرآسیایی خود چه تصمیمی خواهد گرفت. آلوز جایگاهی ثابت دارد، رومرو هنوز نتوانسته خود را اثبات کند و شاید در پایان شش ماه کنار گذاشته شود و در یک موقعیت بینابینی، نام بازیکنی به چشم می‌خورد که هفت بازی پایانی، تعیین‌کننده وضعیت او خواهد بود؛ بازیکنی که یک فصل دیگر تحت قرارداد تراکتور است.