به گزارش “ورزش سه”، مس کرمان در شروع سال جدید و در رقابتی جذاب باید برابر آلومینیوم اراک و شاگردان مهدی رحمتی قرار گیرد. دیداری که می‌تواند در صورت دستیابی به نتیجه مطلوب، به استرس آن‌ها برای بقا نیز پایان دهد.

نمایش مس کرمان در چند دیدار پایانی سال گذشته خصوصاً در بخش تهاجمی که شرایط سختی را برای رقبا شکل دادند، بین هواداران این تیم البته امیدواری بزرگی شکل داده است. آن‌ها مقابل فولاد و هوادار تهران کاملاً بدشانس بودند که موقعیت‌هایشان راهی به دروازه نبرد و با توقف و کسب تنها یک امتیاز همراه بود. هواداران کرمانی اما این روزها با اعتماد بیشتر به فرزاد حسین‌خانی، چشم‌انتظار کسب امتیاز بقاء و در ادامه، برنامه‌ریزی برای موفقیت بزرگ در فصل آتی هستند.

1835702

حسین‌خانی که باتجربه‌تر‌ از قبل و با انگیزه‌ای بالاتر، سال جدید را با نارنجی‌پوشان استارت زده، در تمرینات پیش از جدال با آلومینیوم این روحیه را به شاگردانش نیز منتقل کرده و هم‌پا با شاگردانش کار را برای موفقیت در اولین جدال سال دنبال می‌کند. جدال با آلومینیوم می‌تواند یک روز خاطره‌انگیز برای حسین‌خانی و شاگردانش محسوب شود و آن‌ها که دو دیدار اخیر خانگی را با یک برد برابر نساجی و نمایشی درخشان مقابل فولاد دنبال کرده‌اند، این‌بار با دستیابی به سه امتیاز طلایی کار را به سرانجام برسانند. حسین‌خانی این روزها با این ذهنیت کار را دنبال می‌کند و باید دید شاگردانش نیز قادر خواهند این موفقیت را به نام خود کنند و سال را طوفانی استارت بزنند یا خیر.

1835703