به گزارش "ورزش سه"، مارسلو 15 سال پیراهن رئال مادرید را به تن داشت و در نهایت با اتمام مهلت قراردادش با این باشگاه در سال 2022 مجبور به ترک سانتیاگو برنابئو شد. 

این بازیکن در طول دوران حضورش در این باشگاه بارها در ال‌کلاسیکوها به میدان رفت و تجربه بازی برابر بسیاری از بازیکنان بزرگی که در این مدت در بارسلونا حضور داشتند را دارد. 

این مدافع برزیلی در پاسخ به این سوال که سخت‌ترین حریفی که روبرویش قرار گرفته کدام بازیکن بوده به اتلتیک گفت: «مسی باورنکردنی است. او مطمئنا سخت‌ترین حریفی است که روبرویش بازی کرده‌ام. همه ما از کیفیتی که او هنوز در سن 35 سالگی دارد باخبر هستیم و قبلا هم همین‌طور بود.
ال‌کلاسیکو همیشه یکی از بهترین بازی‌ها برای تماشا کردن و بازی کردن است. من به اندازه کافی خوش شانس بودم که در یکی از بهترین دوره‌های این بازی‌ها حضور داشته باشم. اما باید بگویم که فقط مسی نبود، بارسا بازیکنان دیگری هم داشت که واقعا باورنکردنی بودند.»

1835717

مارسلو در طول این مدت با یکی دیگر از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال هم هم‌بازی بود. او و کریستیانو رونالدو رابطه بسیار نزدیکی داشتند و شوخی‌هایی که در زمین تمرین با هم داشتند، گاهی کاربران شبکه‌های اجتماعی را به هیجان می‌آورد. 

این ستاره سابق رئال درباره تجربه بازی کنار این فوق ستاره پرتغالی اظهار داشت: «ویدئوهای زیادی هست که نشان می‌دهد من و کریس در حال شوخی در تمرینات هستیم. شادی خاص او را تکرار می‌کنیم و چنین کارهایی. اما باید از سرخیو راموس، کاسمیرو، لوکا مودریچ و کریم بنزما هم یاد کنم. من دوستان زیادی در دنیای فوتبال دارم. 
البته که در نهایت همیشه ویدئوهای مربوط به کریستیانو و شادی پس از گل خاص او بود که مورد توجه قرار می‌گرفت و این کاملا عادی بود اما من دوستان دیگری هم از فوتبال دارم که بیرون از زمین کارهای بسیاری با هم انجام می‌دهیم.»