به گزارش "ورزش سه"، تمرینات استقلال برای برگزاری دیدار برابر ذوب آهن ادامه دارد. آبی‌پوشان امروز نیز در کمپ مرحوم حجازی و زیر نظر اعضای کادرفنی، تمرینات خود را برگزار کردند که ابوالفضل جلالی یکی از پرانگیزه‌ترین بازیکنان این تیم در جلسه تمرینی بود.

جلالی که در بازی‌های گذشته استقلال کمتر مورد استفاده قرار گرفت، قصد دارد در سال جدید و در تفکرات ریکاردو ساپینتو، جایی برای خودش دست و پا کند. این بازیکن که غیرمنتظره‌ترین انتخاب کارلوس کی‌روش برای سفر به قطر بود، پس از بازگشت از رقابت‌های جام جهانی، دچار آسیب دیدگی شد و همین مسئله باعث شد تا او از ترکیب اصلی دور شود.

1835783

طبیعتا این مسئله نیز روی عدم دعوت مدافع جوان آبی‌ها به تیم ملی اثرگذار بود و بازیکنی که با کی‌روش به جام جهانی رفت، تاکنون نتوانسته نظر مثبت امیر قلعه‌نویی را به خود جلب کند.

او که با 24 سال سن جوان‌ترین بازیکن تیم ملی در جام جهانی بود، چند بازی دیگر فرصت دارد تا سمت چپ خط دفاعی استقلال را به نام خودش سند بزند و هفته‌های ابتدایی فصل بعد نیز به درخشش ادامه دهد تا در نهایت با تیم ملی ایران، راهی جام ملت‌های آسیا شود.

در صورتی که جلالی بتواند نظر قلعه‌نویی را به خود جلب کند، در 24 سالگی حضور در 2 تورنمنت مهم و بزرگ فوتبالی را تجربه خواهد کرد.

1835782