سرمربی جوان آلمانی از مدت ها قبل شرایط کار در باشگاه تاتنهام را بررسی کرده بود. 

یولیان ناگلزمان نمی خواهد از مربیگری در سطح اول فوتبال اروپا فاصله بگیرد و تاتنهام جدی ترین گزینه او به حساب می آید.

طرفداری | به گزارش کریستین فالک از بیلد، یولیان ناگلزمان طی یکی از شوکه کننده ترین اتفاقات فصل فوتبال اروپا از بایرن مونیخ اخراج شد و به جمع مربیان مطرح بیکار پیوست. ناگلزمان مشخصا تازه در ابتدای مسیر دوران حرفه ای خودش قرار دارد و او را دوباره روی نیمکت تیم های مطرح اروپایی خواهیم دید؛ با این حال این مسیر می توانست متفاوت با چیزی باشد که او تا به امروز طی کرده است. 

یولیان ناگلزمان از زمانی که هدایت لایپزیش را بر عهده داشت و موفق شد این تیم را به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا برساند، برنامه مشخصی برای مسیر خودش ترسیم کرده بود. او قبل از در دست گرفتن هدایت بایرن در سال 2021 قصد داشت پیش از حضور در یکی از بهترین باشگاه های اروپا، سرمربیگری در تیمی را تجربه کند که به اندازه امثال بایرن مونیخ و رئال مادرید مطرح نباشد. به گفته کریستین فالک، یکی از گزینه های ناگلزمان از همان زمان تاتنهام بود. 

تاتنهام اخیرا آنتونیو کونته را اخراج کرده و دستیار او کریستین استلینی را به عنوان جانشین موقت او تا پایان فصل برگزیده است. اسپرز در تابستان شرایط موجود را بررسی می کند و یولیان ناگلزمان یکی از گزینه های آنها برای شروع فصل 24-2023 خواهد بود.