روبرتو دزربی، گزینه اصلی سران اینتر در صورت اخراج اینزاگی

طرفداری | سیمونه اینزاگی برای ماندن در اینترِ سال بعد، باید مقطع پایانی فصل را به بهترین شکل ممکن به پایان برساند. 

به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، آینده سیمونه اینزاگی روی نیمکت اینتر در فصل آتی مبهم است. حتی به پایان بردن فصل با قرارگیری در جمع چهار تیم نخست جدول رده بندی سری آ کافی نخواهد بود چراکه به دلیل ثبت 9 شکست در 27 هفته ابتدایی لیگ ایتالیا، احتمال اخراج سرمربی سابق لاتزیو یک سال زودتر از زمان پایان قراردادش افزایش یافته است. با این حال اگر اینزاگی بتواند در لیگ قهرمانان اروپا و کوپا ایتالیا عملکرد موفقی داشته باشد، آنگاه شرایط را تغییر خواهد داد. 

روبرتو دزربی، سرمربی برایتون گزینه اول مدیران اینتر در صورت اخراج اینزاگی به حساب می آید و آنها سرمربی سابق تیم‌های شاختار و ساسولو را به تیاگو موتا (با وجود تحسین او به خاطر رشدش در مربیگری)، آنتونیو کونته و دیگو سیمئونه ترجیح می‌دهند.

کونته که به پروژه سونینگ (مالک چینی اینتر) اعتقادی نداشت و حاضر نشد با شرایط مالی آنها بسازد، در تابستان 2021 نراتزوری را با دریافت غرامت ترک کرد. گاتزتا دو سوال مطرح می‌کند. صرفنظر از عقیده مدیران اینتر، آیا خانواده ژانگ پس از دیدن آن رفتار کونته، او را دوباره استخدام می‌کنند و از همه مهمتر آیا سرمربی 53 ساله ایتالیایی می‌پذیرد در اینتر، باشگاهی که با وجود داشتن جاه‌طلبی، دیگر توانایی سرمایه‌گذاری به مانند تابستان 2019 (خرید همزمان لوکاکو، بارلا و ...) را ندارد، کار کند؟