به گزارش "ورزش سه"، بعد از اعتراض اندونزی، میزبان جام جهانی فوتبال زیر 20سال، به سفر تیم رژیم اشغالگر قدس به این کشور فیفا تصمیم گرفت میزبانی این رقابتها را از اندونزی بگیرد.

درحالیکه میزبان جدید رقابتها باید هر چه سریعتر معرفی شود رسانه‌های آرژانتینی اعلام کردند میزبان جدید رقابتها بدون تردید این کشور خواهد بود. بر اساس این گزارش‌ها فیفا در روزهای اول هفته آینده میزبانی آرژانتین را رسما اعلام خواهد کرد.

1837089

این خبر در حالی مخابره شده است که تیم ملی زیر 20سال آرژانتین در رقابتهای انتخابی قاره آمریکای جنوبی با هدایت خاویر ماسکرانو عملکرد خوبی نداشت و نتوانست جواز صعود به مرحله نهایی جام جهانی را به دست بیاورد. اما در صورتیکه میزبانی به آرژانتین واگذار شود این تیم به عنوان میزبان به صورت اتوماتیک در رقابتها حضور خواهد داشت.

1837090

منابع خبری در آرژانتین می‌گویند جیانی اینفانتنیو که در روزهای گذشته به آمریکای جنوبی سفر کرده بود با حضور در دفتر کنفدراسیون آمریکای جنوبی پیشنهاد میزبانی این رقابتها را به آرژانتین ارائه کرد. فدراسیون فوتبال آرژانتین با این پیشنهاد موافقت کرد. به این ترتیب این کشور در ماه‌های مه و ژوئن میزبان جام جهانی زیر 20 سال خواهد بود.