به گزارش "ورزش سه" دیدار تیم‌های مس کرمان و آلومینیوم اراک در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر با نتیجه تساوی یک - یک به پایان رسید.

پس از بازی، میلاد فخرالدینی، مدافع تیم آلومینیوم در خصوص این بازی با خبرنگاران به گفت‌وگو پرداخت.

فخرالدینی در ابتدا در مورد دریافت گل زودهنگام گفت: "فکر می‌کنم در کل بازی در اختیار ما بود و روی یک ‌اتفاق گل خوردیم. پنج شش موقعیت مسلم گلزنی را از دست دادیم، اما خدا را شکر یک امتیاز را گرفتیم. به تیم مس هم تبریک می‌گویم. فکر نکنم تیمی مثل ما آن‌ها را در خانه تحت فشار قرار داده باشد. به روند نباختن خود ادامه دادیم و می‌رویم که برای بازی با استقلال آماده شویم."

فخرالدینی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه خیلی‌ها می‌گویند شاید انتهای این فصل او از فوتبال خداحافظی کند اما گفت: "فوتبال که ۱۰ سال دیگر بازی می‌کنم (باخنده). مشخص نیست، هرچقدر بتوانم و شرایطش را داشته باشم بازی می‌کنم."

بازیکن سابق مس کرمان در مورد تقابل با این تیم کرمانی گفت: "خدا را شکر می‌کنم که به لیگ برگشتند. امیدوارم به تیم رسیدگی کنند و آن را نگه دارند تا مس روز به روز پیشرفت کند."

فخرالدینی در مورد اعتراض به کمک‌داور هم گفت: "من هیچ‌وقت اعتراض نکردم اما خواهشی که دارم این است که کمیته داوران روی عملکرد کمک‌های این بازی ریز شوند. صحنه‌هایی را آفساید گرفتند که عجیب بود. تا جایی که من روی خط بودم به کمک می‌گفتم من دیدم شما چطور ندیدید؟"

فخرالدینی که چندسالی زیر نظر قلعه‌نویی بازی کرده، در مورد حضور این سرمربی روی نیمکت تیم ملی گفت: "من فکر می‌کنم بهترین اتفاق فوتبالی سال ۱۴۰۱ این بود که یک ایرانی مربی تیم ملی شد و مطمئنم موفق می‌شود."