به گزارش "ورزش سه" دیدار تیم‌های مس کرمان و آلومینیوم اراک در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر با نتیجه تساوی یک - یک به پایان رسید.

این نتیجه در شرایطی رقم خورد که عارف رستمی، برترین گلزن تیم مس، در شروع سال جدید هم برای تیم خود موثر ظاهر شد و توانست تک گل تیمش را از روی نقطه پنالتی وارد دروازه حریف کند.

رستمی هشت گله، پس از بازی، با خبرنگاران گفت‌وگوی کوتاهی داشت که می‌خوانید؛

وینگر نارنجی‌پوشان در مورد اولین بازی در سال جدید گفت: "بازی را خوب شروع کردیم ولی در نیمه اول تمرکز خود را از دست دادیم و گل مساوی را خوردیم. اما در نیمه دوم بهتر شدیم و اگر خوش‌شانس بودیم سه امتیاز را می‌گرفتیم. با این حال مساوی هم خوب بود و سعی می‌کنیم در هفته‌های بعد سهمیه را حفظ کنیم."

رستمی در پاسخ به این سوال که شرایط خود در کورس آقای گلی را چطور می‌بیند، گفت: "خدا را شکر با اعتماد کادر فنی و کمک بچه‌ها گل زدم از پنالتی. امیدوارم با کمک بچه‌ها بتوانم در ادامه برای این عنوان تلاش کنم."

بازی شش امتیازی برابر نفت آبادان در هفته آینده، سوژه آخرین سوال از این بازیکن بود که رستمی در جواب گفت: "به قول شما بازی شش امتیازی است و ما هم با قدرت کامل به بازی خواهیم رفت تا با پیروزی، خیال خود را برای پنج هفته آخر راحت کنیم."