همه اهالی فوتبال امیدوار هستند امروز یک دربی جذاب را ببینیم

هواداران فوتبال بالاخره به ورزشگاه برمی گردند.

به گزارش طرفداری، هواداران شبیه روح فوتبال می مانند ولی در مدتی که ویروس کرونا آمده، این روح از جسم فوتبال جدا شده است. هرچند در نقاط مختلف دنیا تماشاگران دوباره به ورزشگاه ها برگشتند ولی در ایران فعلا چنین اتفاقی رخ نداده است.

با این حال قرار است امروز دوباره هواداران به ورزشگاه ها برگردند، اتفاقی که شاید مهم ترین نکته بازی امروز بین دو تیم باشد. استقلال و پرسپولیس در کورس قهرمانی هستند و باید حساس ترین دربی چند سال اخیر را برگزار کنند، حالا که تماشاگران هم در این بازی حضور دارند، همه چیز آماده نبرد بزرگ است.

البته امیدواریم امروز یک بازی دیدنی را ببینیم و دو تیم ترس و احتیاط را کنار بگذارند تا با نمایش زیبا، به هوادارانی که به ورزشگاه آمدند عیدی بدهند.

کرونا در این سال ها فاصله ای بین مردم و فوتبال ایجاد کرده بود ولی امروز وقت آشتی کنان است و یک بازی جذاب می تواند کادوی فوتبال به مردمی باشد که به ورزشگاه آمدند.

از آن مهم تر مساله قیمت بلیت ها است. قیمت های نجومی که این علامت سوال را به وجود می آورند بر چه اساس و مبنایی تعیین شدند؟ مگر سطح مسابقات در حد لالیگا یا لیگ انگلیس است که چنین قیمتی تعیین شده است؟

هواداران فوتبال حتی با وجود این قیمت ها هم پا پیش گذاشتند و امروز به ورزشگاه می آیند تا علاقه شان به فوتبال را دوباره به رخ بکشند، امیدواریم دربی یک نمایش جذاب و به یاد ماندنی باشد که در خاطره ها ثبت شود.