به گزارش "ورزش سه"، ساکت الهامی در چند فصلی که سرمربی شده است، هر فصل به یک عنوان و یک مقام مهم دست پیدا کرده است و به نظر می‌رسد در فصل جاری هم از این قائده مستثنی نباشد. او در فصل اول سرمربیگری در تیم تراکتور و در حالی که در میانه‌های راه به جای مصطفی دنیزلی هدایت‌گر تیم شد، پایان فصل با جام تبریز را ترک کرد. تیم او در استادیوم امام رضای مشهد و در فینال جام حذفی استقلال را 3-2 شکست داد و بر جام بوسه زد. در ادامه مسیر نساجی را در لیگ برتر نگه داشت که کار بسیار سختی بود. حتی سخت‌تر از فصل گذشته که نساجی قهرمان جام حذفی شد و این مهم‌ترین افتخار باشگاه طی 63 سال حیات باشگاه مازنی بود.

و اما این فصل، او دوباره می‌خواهد با هوادار برای قهرمانی در جام حذفی بجنگد. تیم او در بازی‌های حذفی این دوره ابتدا چادر ملو را شکست داد و در ادامه در پنالتی تیم خوب مس رفسنجان را شکست داد و در جدول بازی‌ها باقی مانده است. پیش‌بینی حضور هوادار در جمع چهار تیم برتر مسابقات هم محتمل است، به این خاطر که باید با تیم استقلال ملاثانی دیدار کند. اما اگر هوادار این فصل قهرمان جام حذفی نشود، حضور در نیمه بالای جدول برای هوادار که یک تیم نوپا است کمتر از قهرمانی در جام حذفی نیست. به این خاطر که هوادار از نظر بودجه یکی از تیم‌های معمولی و رو به پایان است و این‌طور می‌شود گفت در بین تیم‌های لیگ برتر جزو تیم‌هایی است که کمترین هزینه را متحمل شده است.

پیروزی در خانه ملوان کار کوچکی از سوی شاگردان الهامی نبود، به خصوص که ملوان در حضور تماشاگرانش بازی می‌کرد. تیمی که در خانه از تیم‌های مهمی چون سپاهان امتیاز گرفته است.  ادامه این روند از سوی هوادار در هفته‌های پایانی منجر به حضور این تیم تهرانی در نیمه بالای جدول می‌شود و همان‌طور که گفته شد این یک کار بزرگ است و حتی می‌تواند قهرمان نشدن هوادار در جام حذفی را پوشش دهد.

این کارنامه به خوبی در مورد ساکت الهامی حرف می‌زند، اینکه در زمره مربیان جوان و موفق فوتبال باشگاهی است و دیگر نیازی نیست با اظهاراتی که گاهی عجیب است نگاه‌ها را متوجه خود کند و از همه مهم‌تر اینکه در کسری از ثانیه از حرف‌هایی که زده پشیمان شود. مربی‌ای که این فصل نشان داد،  اگر قرار به مدیریت بر رفتار در کنار زمین باشد، بهتر از همه می‌تواند خود را مدیریت کند و بدون شک اگر در کلام سکوت اختیار کند، کارنامه‌اش بهتر در مورد او حرف می‌زند.