به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دو دیدار آغازین هفته بیست و هفتم سوپر لیگ ترکیه، تیم فوتبال کایسری اسپور که سیدمجید حسینی و علی کریمی در آن عضویت دارند، از ساعت ۱۶:۳۰ امروز در ورزشگاه مدیکال پارک مقابل تیم رده پنجمی ترابزون اسپور قرار می‌گیرد.

سیدمجید حسینی که پیش از فیفا دی در دو مسابقه سوپر لیگ ترکیه بخاطر آسیب‌دیدگی حضور نداشت و نتوانست برابر فنرباغچه و آنتالیا اسپور به میدان برود و بعد هم یک دیدار دوستانه را از دست داد، امروز هم دور از فهرست نفرات کایسری اسپور است.

حسینی که تجربه سه فصل حضور در ترابزون اسپور را دارد و ۱۸ بار در فصل جاری سوپر لیگ ترکیه برای کایسری اسپور به میدان رفته، برای سومین هفته پیاپی اجازه همراهی تیمش را برابر تیم سابق خود به دست نیاورده و دور از لیست خواهد بود.

علی کریمی، دیگر بازیکن ایرانی کایسری اسپور که در این فصل ۱۷ بازی انجام داده و موفق شده دو گل به ثمر رساند و یک پاس گل بدهد، پس از تعویض در دیدار برابر آنتالیا اسپور بخاطر مصدومیت، امروز هم در لیست مسابقه با ترابزون اسپور دیده نمی‌شود.

یاران حسینی و کریمی با ۱۲ پیروزی، دو مساوی و ۱۱ شکست در این فصل ۳۸ امتیازی و تیم هفتم جدول سوپر لیگ ترکیه هستند که برای حفظ این جایگاه تلاش می‌کنند.

1837608