مس رفسنجان در 24 بازی از مسابقات فوتبال لیگ برتر تنها سه بار بازنده شده است.

مس رفسنجان تنها سه بار باخته و شگفت این که دو شکست از سوی تیم فوتبال پرسپولیس ثبت شده است.

به گزارش طرفداری، تیم فوتبال پرسپولیس امسال تیم های فوتبال نفت آبادان، نفت مسجدسلیمان و مس رفسنجان را در هر دو بازی رفت و برگشت شکست داده است. بردن تیم های از پیش باخته و در آستانه سقوط نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان نمی تواند کار چندان سختی باشد اما دو برد یک بر صفر برابر تیم مس رفسنجان از کارهای درجه اول تیم فوتبال پرسپولیس در مسابقات لیگ امسال بوده است.

پرسپولیس در حالی برابر مس رفسنجان برنده شد که در بازی رفت هم با یک پنالتی برابر همین تیم سه امتیاز به دست آورده و توانسته بود در کورس قهرمانی مسابقات فوتبال لیگ برتر کشورمان قرار گیرد.

پرسپولیس در دو بازی رفت و برگشت از دو پنالتی که رامتین سلیمان زاده به آنها داد، دو گل و 6 امتیاز گرفتند. هر چه پنالتی بازی رفت بی گفت و گو بود، پنالتی بازی برگشت برای تیم مس رفسنجان با کلی حرف و حدیث توام شده و باعث شد برد تیم پرسپولیس به واقع زیر سوال برود.

هر چند پرسپولیس هم مثل مس رفسنجان در مسابقات امسال لیگ لطمات جبران ناپذیری خورده و حداقل در سه بازی برابر تیم های فوتبال هوادار، فولاد و آلومینیوم اراک اشتباهات داوری مانع برد آنها شده است. پرسپولیس برابر تیم های آلومینیوم اراک و سپاهان اصفهان هم در همان نیمه اول 10 نفره شده بود.