مدیران نفت آبادان در پرونده دو شکایت به پیروزی برسند

آبادانی ها امیدوارند 4 امتیاز به دست بیاورند!

به گزارش طرفداری و به نقل از مهر، نفت آبادان در حال حاضر با ۱۳ امتیاز در رده پانزدهم جدول رده بندی قرار دارد و کنار نفت مسجد سلیمان گزینه‌های اصلی سقوط به لیگ دسته اول است.

مس کرمان نزدیکترین تیم به نفت آبادان در بالای جدول است که ۲۱ امتیاز دارد. به همین دلیل نفتی‌ها کار سختی برای بقا در لیگ برتر دارند.

نفت آبادان در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر این هفته در دیداری حساس میزبان مس کرمان است و در صورت برد در این مسابقه می تواند هفته های پایانی را با امیدواری بیشتری دنبال کند.

به موازات بازی های داخل زمین، نفت آبادان پیگیر پرونده کسر از امتیاز دو باشگاه هم هست و انتظار دارد با گرفتن ۴ امتیاز با احکام کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، مسیر ماندنش در لیگ برتر را هموارتر کند.

اولین مورد به شکایت نفت آبادان از نفت مسجد سلیمان بابت استفاده «غیر مجاز» از میلاد شیخ سلیمانی برمی گردد. بازی دو تیم با تساوی بدون گل تمام شد و نفت آبادان با شکایت به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به دنبال بازنده کردن حریفش است. این رای هنوز صادر نشده است.

مس کرمان دیگر باشگاهی است که نفت آبادان چشم به کسر امتیازش دارد. بعد از بازی مس مقابل هوادار تهران، تیم تهرانی بابت استفاده مس از فرزاد جعفری به کمیته انضباطی شکایت کرده است و رای این پرونده هم می تواند دو امتیاز از مسی ها کسر کند. به این ترتیب فاصله نفت آبادان با مس در جدول کمتر هم خواهد شد.