به گزارش "ورزش سه"، استقلال برای دیدار برابر آلومینیوم اراک با بحران بزرگی در خط میانی روبرو شده است. مهدی مهدی پور و روزبه چشمی به دلیل محرومیت این مسابقه را از دست داده اند و آرش رضاوند نیز دیگر غایب احتمالی آبی ها در این مسابقه خواهد بود.

هافبک آبی‌ها در دقایق پایانی بازی دچار آسیب دیدگی شد و با وجود مصدومیت، تا انتها در ترکیب تیمش باقی ماند و پس از سوت پایان بازی بود که تصاویر این بازیکن منتشر شد که روی زمین نشسته و توان بلند شدن ندارد.

همچنین ویدیوهایی از رضاوند در رسانه‌ها پخش شد که او برای ترک استادیوم آزادی، از اعضای تیم کمک گرفته و همین مسئله نگرانی‌ها بابت غیبت احتمالی او را افزایش داد.

رضاوند که در تمرین 2 روز پیش نیز با لباس شخصی حاضر شد، حالا تصویری از پای ورم کرده خود را در اختیار رسانه‌ها قرار داده که نشان می‌دهد مصدومیت او جدی است و احتمال حضور در بازی با آلومینیوم نیز اندک است.

استقلال باید روز جمعه به مصاف تیم خوب مهدی رحمتی برود و باید دید در چهار روز باقی‌مانده ورم پای رضاوند کم خواهد شد و این بازیکن می‌تواند تیمش را در این بازی حساس همراهی کند یا خیر. مسئله ای که احتمال آن اندک به نظر می‌رسد.

1838167