به گزارش ورزش سه، گل گهر سیرجان با پیرپزی دو‌ بر یک‌مقابل نساجی سال را با برد شروع کرد و همچنان در کنار دیگر مدعیان می جنگد. نوید عاشوری در این رابطه به خبرنگار ما گفت: بازی خوبی بود و کسانی که بازی را دیدند لذت بردند. هر دوتیم آمده بودند فوتبال بازی کنند و‌ موقعیت های زیادی را دیدیم و با احترامی که برای نساجی قائلم و قبلا آنجا بازی کردم ‌و هوادران خیلی خوبی دارد واقعا حقمان بود بازی را ببریم. 
او در مورد جو وزرشگاه وطنی ادامه داد: جو ورزشگاه خوب بود ولی من‌انتظار بیشتری داشتم آن موقع که  آنجا‌ بودم ورزشگاه پر می شد و وحشتناک تیم را حمایت می کردند. انشاالله باز همین طور باشد و نساجی  نتایج خوبی در ادامه راه بگیرد.
این بازیکن در مورد اعتراض داور به نساجی گفت: فکر نمی کنم صحنه خاصی وجود داشته باشد و پنالتی که گرفته شد را نمی دانم بو د یا نه ولی من احساس می کنم چند اوت را به ضرر ما اشتباه کرد. من‌ خودم یک‌ کارت  بیخود گرفتم و بازی بعد را از دست دادم ولی داور هم انسان است و اشتباه می کند. 
هافبک گل گهر در مور جانشینی الهویی بجای قلعه نویی نظرش را اینگونه بیان کرد: به ایشان تبریک می گویم. بعد از رفتن آقای قلعه نویی که نیازی یه تعریف و ‌تمجید من ندارد و از پر افتخار ترین مربیان ایران است مطمئنا کادری پشتش یوده که الان هم در راس گل گهر هستند و یکی از آن ها آقای الهویی بوده. امیدوارم اقای الهویی موفق و پیروزی های ما ادامه دار باشد.
وی در مورد جایگاه چهارمی گل گهر گفت: بازی های سختی داریم و هیچ چیز قابل پیشبینی نیست. تراکتور خیلی خوب دارد کار می کند و سه تیم اول هم که عالی هستند. ما سعی می کنیم  بهترین عملکرد را داشته باشم و آخر فصل جایگاه خوبی داشه باشیم ما به قهرمانی جام حدفی هم چشم داریم.
عاشوری یادآور شد: مهدی تیکدری در جریان بازی مصدوم شد و فکر می کنم خیلی مصدومیتش شدید نباشد ولی باعث شد تعویض شود و این برد باید به مهدی تقدیم شود.