به گزارش “ورزش سه”، استقلال این روزها پرخبرتر از همیشه است. خبرهای تلخ و‌ نگران‌کننده‌ای که بازیکنان، کادرفنی و هوادران این تیم را تحت تاثیر قرار داده است. مهدی پاشازاده در مورد حذف از آسیا به خبرنگار ما گفت: نمی‌دانم چه بگویم. خجالت می‌کشیم، خسته شدیم. تا چه زمانی می‌خواهد این اتفاقات بیفتد؟ شفاف‌سازی وجود ندارد و‌ تا زمانی که انجام نشود همین آش و همین کاسه است. وقتی انتخاب‌های آبکی انجام می‌شود این اتفاقات می‌افتد. 
او در مورد استعفای فتح‌الله‌زاده بعد از این جریانات ادامه داد: اصلا ربطی به آقای فتح‌الله‌زاده ندارد. مگر قرار است یک نفر این کار را انجام بدهد؟ ما باید از قبل ببینیم این پول هست یا نه؟ وقتی رسیدگی نمی‌شود فتح‌الله‌زاده یا هر شخص دیگری می‌خواهد چه کار کند؟ معجزه کند. وقتی که روالمان اشتباه است فرقی نمی‌کند چه کسی مدیر باشد؟ مگر اینکه یک نفر را بیاورند، بگوید این پول را خودم می‌دهم، نه اینکه قرض کنیم. ‌سودش را دو سه مدیرعامل بعدی بدهند. مشکل استقلال همین است. ما قهرمان شدیم اما قهرمانی‌مان بدرد نمی‌خورد چون از آسیا حذف شدیم.
پیشکسوت استقلال اضافه کرد: این اتفاق در اتریش برای ما افتاد و آنجا ‌پای یک ایرانی وسط بود. در اروپا قبل از اینکه لیگ شروع شود باید بودجه و منبع درآمدت را مشخص و طبق آن عمل کنی. آن آقا گفت من‌ پول‌ دارم. دو نامه آمد و ‌بودجه را اعلام نکرد و ما از لیگ برتر به لیگ یک رفتیم. به همین راحتی و عین آب‌خوردن. آیا این جا آن کار انجام می‌شود که از قبل بودجه مشخص شود؟ نه. ما قوانین درستی نداریم و این اتقاقات هم که می‌افتد خیلی عجیب و غریب نیست.
وی در مورد اینکه هیات مدیره باید بتوانند از نظر اقتصادی هم مفید باشند گفت: باید مدیر اقتصادی ‌و ورزشی را کنار هم داشته باشیم که متاسفانه نه اقتصادی‌اش را داریم  و نه ورزشی و اینگونه این مشکلات پیش می‌آید. جفتش باید در کنار همدیگر باشد. 
پاشازاده یادآور شد: استقلال قهرمان شده که نهایتش به آسیا برسد ولی این اتفاق نیفتاد. لیگ قهرمانان آسیا برای هر بازیکنی فرق می‌کند. مگر چند بار می‌توان این تورنمنت را تجربه کرد؟