روبرتو مانچینی معتقد است دلایلی برای عدم دعوت زاکانی به تیم ملی وجود دارد.

طرفداری | روبرتو مانچینی، سرمربی تیم ملی ایتالیا امیدوار به کسب قهرمانی در لیگ ملت هاست.

به گزارش جانلوکا دی مارتزیو، روبرتو مانچینی امروز در حاشیه توافق تمدید قرارداد اسپانسری Tim با فدراسیون فوتبال ایتالیا در نشستی خبری حاضر شد و در مورد مسائل مختلفی صحبت کرد. روبرتو مانچینی در ابتدا در مورد لیگ ملت ها گفت:

لیگ ملت ها مهم است. اگر دو بار به مراحل نهایی آن راه یافته ایم، یعنی عملکرد خوبی داشته ایم. سعی می کنیم در آن قهرمان شویم، مانند یورو برای این مسابقات آماده می شویم. با اتفاقی که در سال 2021 رخ داد خوشحال بودیم، سپس ناامیدی هایی را تجربه کردیم و بعد از آن در لیگ ملت ها عالی کار کردیم.

  • متئو رتگی و دعوت بازیکنان ایتالیایی متولد کشورهای دیگر:

سعی داریم لیستی از مهاجمانی که می توانند به تیم ملی ایتالیا دعوت شوند تشکیل دهیم. کسی ناامید شده است؟ این اتفاق نباید رخ دهد. هر کسی ناراحت است باید گلزنی کند و سپس به تیم ملی دعوت خواهد شد. استفاده از بومی ها کاری است که تمام تیم های ملی انجام می دهند، این بحثی منطقی نیست.

  • بالوتلی:

فکر می کنم او یک پرونده بسته شده است. زاکانی اولین بازی خود را انجام داد که این بدان معناست که به او باور داریم. دلایلی برای عدم دعوت او وجود دارد، اگر او بازیکن خوبی باشد از عدم دعوت او لذت نمی برم.

  • فرمت جدید جام جهانی:

مشخص است که بازی های زیادی انجام می شود اما به جای کاهش تعداد بازی ها، به نظر می رسد در حال افزایش تعداد آن هستند. فرمت جدید جام جهانی را دوست ندارم چون تعداد بازی ها افزایش خواهد یافت. باید به جای این کار، تعداد بازی ها را کاهش دهیم و به بازیکنان شانس نفس کشیدن دهیم.