به گزارش ورزش سه، تاتنهام تنها چند روز پس از اخراج آنتونیو کونته و در حالی که هنوز جانشین او را انتخاب نکرده مقابل اورتون قرار گرفت. این دیدار از هفته بیست و نهم لیگ برتر از ساعت 22:30 در ورزشگاه گودیسون پارک آغاز شد و با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

نیمه اول دیدار دو تیم در حالی با تساوی بدون گل به پایان رسید که تنها یک شوت در چارچوب را شاهد بودیم. آمادو اونانا با یک ضربه قیچی، تک شوت به چارچوب این نیمه را زد که هوگو لوریس آن را با واکنشی زیبا مهار کرد.

تاتنهام که با توجه به شرایط جدول نیاز مبرمی به سه امتیاز این دیدار داشت در نیمه دوم شروع بهتری داشت و نبض کار را در اختیار گرفت.
اولین اتفاق مهم این نیمه اخراج عبدالله دوکوره در دقیقه 5۸ بود. او بعد از درگیری با هری کین و ضربه‌ای که به صورت این بازیکن زد با کارت قرمز مستقیم داور مواجه شد.

1838382

کریستین رومرو روی تکل کلمنت لنگله داخل محوطه جریمه اورتون تعادل خود را از دست داد تا تا دیوید کوت اعلام پنالتی کند. این پنالتی را هری کین در دقیقه 68 به گل اول تاتنهام تبدیل کرد.

1838385

در دقیقه 86 لوکاس مورا به خاطر یک تکل خشن با کارت قرمز مستقیم داور روبه‌رو شد و تنها 4 دقیقه بعد از این اتفاق، شاهد به ثمر رسیدن گل تساوی اورتون در دقیقه 90 بودیم؛ مایکل کین از پشت محوطه جریمه با یک شلیک استثنایی در حالی دروازه تاتنهام را باز کرد که لوریس فقط یک تماشاگر بود.

1838381
1838383

با توجه به نتیجه مساوی این دیدار تاتنهام 50 امتیازی شده و در مکان چهارم جدول رده بندی قرار گرفت. نیوکاسل و منچستریونایتد هم با 50 امتیاز به ترتیب یک پله بالاتر و یک پله پایین‌تر از این تیم حضور دارند. اورتون نیز با این مساوی 27 امتیازی شده و در مکان پانزدهم قرار گرفت.

ویدئو: 276701