به گزارش "ورزش سه"، نیما انتظاری، هافبک دفاعی هوادار فصل موفقی را پشت سر گذاشته و یکی از بازیکنان اصلی تیم ساکت الهامی بوده است. انتظاری در مورد پیروزی هفته گذشته‌شان مقابل هوادار گفت: می‌دانستیم چه بازی سختی است چون ملوان را که آنالیز کرده بودیم می‌دانستیم علاقه زیادی به فوتبال روی زمین دارد و می‌دانستیم تیم با کیفیتی است ولی ما نیمه اول وادارشان کردیم سمت بازی بلند بروند که تخصصی در آن نداشتند و ما هم بازی خودمان را انجام دادیم و یکی از نیمه اول‌های فوق‌العاده ما بود و توانستیم دو بر یک به رختکن برویم.

انتظاری راجع به نیمه دوم این بازی گفت: علی‌رغم تاکید زیاد آقای الهامی به فوتبال هجومی ناخواسته عقب نشستیم و این موضوع طبیعی بود چون ورزشگاه انزلی جو وحشتناکی داشت. جا دارد از هوادارانشان تشکر کنم چون جو فوق‌العاده‌ای را ساخته بودند و چمنشان هم عالی بود‌. به اقای نوری دست‌مریزاد می‌گویم چون می‌توان گفت این چمن از ورزشگاه آزادی هم بهتر بود.

1838270

او در مورد اهداف هوادار گفت: اهداف سال جدید ما ادامه دادن هدف‌هایی است که اول فصل ترسیم کرده بودیم. دنبال کسب رتبه تک رقمی هستیم و با توجه به اینکه فصل دوم حضور هوادار در لیگ برتر است، اتفاق بزرگی به حساب می‌آید که این موضوع با تلاش‌های آقای الهامی و مدیریت میسر شده است. در جام حذفی هم وقتی اسم آقای ساکت الهامی می‌آید روحیه و پشتوانه مضاعفی برای تیم می‌شود که به سمت مراحل پایانی برویم.

هافبک هوادار در مورد بازی هفته بیست و پنجم با پیکان گفت: پیکان تیم جوان و سخت‌کوشی است. من افتخار کار کردن با آقای حسینی را داشتم و می‌دانم چه بازی سختی در انتظارمان است. با همه توان به زمین می‌رویم و امیدوارم چیزی که می‌خواهیم به دست آوریم.

1838271

انتظاری در مورد شرایط خودش توضیح داد: جز دو، سه بازی‌ای که محروم بودم با اعتماد آقای الهامی کامل بازی کردم و از شرایطم راضی‌ام. در مورد کارت گرفتن هم باید بگویم در پست ما اجتناب ناپذیر است ولی به خودم قول دادم که دیگر برای اعتراض به داور کارت نگیرم و بیشتر روی مسائل فنی تمرکز کنم.