به گزارش "ورزش سه"، سیدمهدی رحمتی پس از اینکه هدایت آلومینیوم اراک را برعهده گرفته، در بیشتر تقابل‌های بزرگ تیم بازنده نبوده و توانسته حداقل یک امتیاز بگیرد و این کار را در همین فصل هم با دو بار متوقف کردن سپاهانِ صدرنشین، تساوی در ورزشگاه آزادی برابر پرسپولیس و... انجام بدهد و می‌خواهد در جدال با استقلال نیز به این رکورد ویژه خود و تیمش ادامه دهد.

رحمتی در حالی تیمش را آماده دیدار جمعه شب هفته جاری مقابل استقلال می‌کند که انگیزه زیادی برابر تیم محبوبِ دوران بازی خود دارد و نمی‌خواهد در این جدال سخت و تعیین‌کننده برای قهرمان لیگ برتر، بازنده باشد و امیدوار است آلومینیوم را دوباره بدون باخت از زمین بیرون بیاورد و به تمجید از شاگردانش بپردازد.

1838623

سرمربی جوان آلومینیوم که دوران درخشان بازی را همراه با استقلال داشته و به قهرمانی‌های متعدد دست پیدا کرده، پس از هدایت این تیم اراکی دو بار آبی‌ها را در ورزشگاه آزادی متوقف کرده و باز هم می‌خواهد همین روند را ادامه دهد و این بار در خانه به موفقیت و امتیاز برسد.

رحمتی که کمتر لباس خاص و متفاوت در تمرینات تیم‌های دوران مربیگری خود بر تن می‌کرد، در تمریناتِ قبل از دیدار با استقلال با ست ورزشی و کلاه جدیدی در محل تمرینات اراکی‌ها حاضر شد و جنب‌وجوش بیشتری نسبت به همیشه در تمرینات داشت تا مشخص شود به دنبال امتیازگیری و موفقیت مقابل آبی‌هاست.

عکس: هومن قاجار