به گزارش "ورزش سه"، پیروزی نساجی مازندران در بازی رفت مقابل فولاد خوزستان در شرایطی به دست آمد که کریم اسلامی، ستاره اول این تیم بود و توانست بیشترین نقش را در سه امتیاز مهم برای شاگردان حمید مطهری رقم بزند ولی او پس از آن دیگر تجربه گلزنی به دست نیاورد و امیدوار است پس از نیم‌فصل به این روند پایان بدهد.

با وجود اینکه کریم اسلامی پس از آن مسابقه در گرفتن پنالتی و ساخت گل برای نساجی موثر بود، اما آخرین و سومین گل فصل خود را در دیدار رفت مقابل فولاد خوزستان به ثمر رساند و حالا دوباره می‌خواهد برابر همین تیم طلسم‌شکنی کند و روند گلزنی‌هایش برای نساجی دوباره آغاز شود.

این مهاجم سه گله که در این فصل سه پاس گل هم داده و چهار پنالتی هم گرفته، در دیدار اخیرشان مقابل گل‌گهر سیرجان که به شدت در محاصره مدافعان حریف بود، بازهم توانست مثمر ثمر ظاهر شود و سه موقعیت به وجود بیاورد که توپ‌های او تبدیل به گل نشد و یک پاس در عمق عالی او را نیز آداما نیان با یک ضربه عجیب به بیرون زد.

نساجی مازندران فردا در هفته بیست و پنجم لیگ برتر در زمین فولاد خوزستان به میدان می‌رود و کریم اسلامی که همراه با تیم‌های مختلف تجربه گلزنی برابر فولاد را دارد، امیدوار است بازهم این کار را در اهواز انجام بدهد و چهار گله شود.

1838722
اسلامی در بازی رفت مقابل فولاد هم گل زد، هم از عارف آقاسی پنالتی گرفت که می‌خواهد بازهم این کار را انجام بدهد