به گزارش "ورزش سه"، فجر سپاسی در هفته بیست و هشتم رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور بازی در برابر استقلال ملاثانی را خوب شروع کرد و در همان دقایق نخستین بازی توسط ابوالفضل بابایی بازیکن جوان خود به گل رسید. مهاجم جوان و خوش آتیه ای که پیش از این او را در پیراهن تیم بادران دیده بودیم.

این گل نوید یک بازی خوب و تهاجمی را از سوی فجر سپاسی می داد، اما در ادامه شرایط به گونه دیگر رقم خورد. استقلال ملاثانی که بازیکنانش برای گذران زندگی حتی دستفروشی هم می کنند، با سختکوشی که داشت، در نیمه اول و بعد از گل نخست دروازه اش را بسته نگه داشت تا در نیمه دوم برای جبران گل خورده و حتی زدن گل پیروزی برنامه ریزی کند. همین هم شد و استقلال ملاثانی در نیمه دوم دو بار توسط هادی حبیبی نژاد به گل رسید و از مصاف در خانه مدعی سه امتیاز کسب کرد. نتیجه ای که برای خیلی ها قابل باور نبود. فجر اگر این بازی را می برد، در فاصله 2 امتیازی با تیم دوم با یک بازی کمتر می ماند و می توانست حتی از استقلال خوزستان پیشی بگیرد اما در بدترین زمان ممکن باخت تا کارش برای صعود به لیگ برتر به عنوان تیم دوم سخت شود.

1839160

این شکست کمی کار فجر را برای صعود سخت کرد اما درس خوبی به این تیم و دیگر تیم های مدعی داد. برد در برابر تیم های کم ادعا در هفته های پایانی سخت تر است. همان طور که دیروز سایپا هم نتوانست در خانه از سد چوکای تالش عبور کند. باید تیم هایی چون استقلال ملاثانی را هم تحسین کرد، در شرایطی که در هفته های پایانی نه شانس صعود دارند و نه خطر سقوط به دسته پایین تر را حس می کنند، در برابر حریفان با تمام قوا به میدان می آیند و برای دفاع از اعتبار فنی خود چیزی کم نمی گذارند. پیروزی استقلال ملاثانی در برابر فجر یک آلارم هم به تیم هوادار داد که در مرحله بعدی جام حذفی کار آسانی در برابر تیم خوزستانی پیش رو ندارد.