به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ برتر، تیم های فوتبال فولاد و نساجی به مصاف هم رفته اند. فولاد هفته قبل و در دیدار برابر پیکان، یک پیروزی روحیه بخش را کسب کرد. شاگردان علیرضا منصوریان موفق شدند با 2 گل از سد میزبان خود گذشته و به هفته های آینده امیدوار شوند.

اهوازی ها در شرایطی باید امروز به مصاف نساجی بروند که حریف امروز آنها، در 10 دیدار قبل موفق به کسب پیروزی نشده و منصوریان امید زیادی دارد تا به سومین پیروزی خود روی نیمکت فولاد دست پیدا کند.

نساجی در 10 دیدار قبلی خود در لیگ برتر موفق به کسب پیروزی نشده است. شاگردان حمید مطهری امروز نیز کار بسیار دشواری در اهواز دارند و باید به مصاف تیم آماده و پرانگیزه فولاد بروند. حمید مطهری برای این بازی حساس و نسبت به دیدار قبل، تصمیم گرفته تا سه تغییر را در ترکیب تیمش ایجاد کند.

گزارش لحظه‌به‌لحظه دیدار تیم‌های فولاد و نساجی را در همین صفحه از "ورزش سه" دنبال کنید:
بازی از هفته بیست و پنجم - بیست و دومین دوره رقابت‌های لیگ برتر 
یک‌شنبه: 17/01/1402 ؛ ساعت: 21:30 
ورزشگاه: فولاد آره نا اهواز /  پنج هزار تماشاگر 
گروه داوری: علی صفایی / کمک ها: محمدرضا منصوری – محمدعلی پورمتقی ؛ داور چهارم: مجتبی افرا / ناظر: سیداحمد صالحی

ترکیب فولاد:
کریستوفر کنت، مجتبی نجاریان، محمد امین حزباوی، حمید بوحمدان، علیرضا کوشکی، محمد آبشک، روبرتو تورس، محمد نژادمهدی، وحید حیدریه، ساسان انصاری، احسان پهلوان

ترکیب نساجی:
علیرضا حقیقی، احسان قهاری، امیرمهدی جانملکی، علی شجاعی، صابر حردانی، ایوب کلانتری، احمد عبدالله زاده، حامد شیری، مهرداد عبدی، رضا جعفری، عبدالکریم اسلامی

⏱️لحظات حساس:

دقیقه 7: اولین موقعیت بازی را ساسان انصاری خلق کرد که شوت او با برخورد به حامد شیری برگشت داده شد.

دقیقه 11: احسان پهلوان در محوطه جریمه صاحب موقعیت شد و پس از چند بار سر توپ، ضربه اش را روانه دروازه نساجی کرد که با واکنش دیدنی حقیقی توپ راهی کرنر شد.