به گزارش "ورزش سه" مدافع گرجستانی پرسپولیس پس از برتری سه بر صفر تیمش برابر ملوان در میکسدزون با خبرنگاران به گفتگو پرداخت.

گئورگی گولسیانی، ستاره خط دفاعی پرسپولیس و بازیکن محبوب هواداران این تیم در ابتدا گفت:"در نیمه اول بازی تیم مان را دوست نداشتم. سازمان دهی تیم طوری بود که بعضی وقت ها توپ را از دست می دادیم و با ضدحملات خطرناک حریف مواجه می شدیم. در نیمه دوم چون ما دو بر صفر جلو بودیم، شرایط بهتر پیش رفت. تیم قوی تر بودیم و این را دوست داشتم. تیم قوی تر بودیم و بازی را بردیم."

1839303

او در ادامه گفت: "سپاهان و استقلال را به جلو هل دادیم چون ما بازی را بردیم، حالا آنها هم نیاز به برد دارند. صبر می کنیم برای نتایج. بعد از آن، ما می‌جنگیم."

گولسیانی در پاسخ به این سوال که نظرش در مورد این که دو بازیکن خارجی پنالتی زنان اصلی دو تیم استقلال و پرسپولیس هستند، گفت: "بازیکنان ایرانی هم می توانند خیلی خوب شوت بزنند، طبق آمار و تصمیم سرمربی، من پنالتی ها را می زنم. من به بازیکنان ایرانی هم احترام می گذارم. از وقتی به ایران آمدم من شانزده پنالتی زدم و پانزده تای آن گل شده و ادامه خواهد داشت، "ان‌شاءالله"!