به گزارش "ورزش سه"، نتایج ضعیف گراهام پاتر روی نیمکت چلسی باعث شد که بالاخره کاسه صبر مدیران این باشگاه سرازیر شود و با او قطع همکاری کنند.

درحالی‌که نام مربیانی چون یولیان ناگلزمان و لوئیز انریکه به عنوان گزینه‌های اصلی قبول هدایت این تیم مطرح شده بود، این لمپارد بود که در اقدامی غیرمنتظره به عنوان سرمربی موقت چلسی تا پایان فصل روی نیمکت این تیم نشست.

او که پیش از این هم سابقه هدایت این تیم را برعهده داشت، 13 سال به عنوان بازیکن در استمفوردبریج حضور داشته و معتقد است که به همین دلیل می‌تواند مشاور بسیار خوبی برای مدیران این باشگاه باشد. 

1839065

سرمربی موقت چلسی درباره بازگشتش به خبرنگاران گفت: «مکالماتی که با افراد تصمیم‌گیرنده و مدیران باشگاه داشتم بسیار مثبت بوده است. شما متوجه می‌شوید که باشگاهی دیدگاه درستی دارد و می‌خواهد پیشروی کند و این مربوط به افرادی است که در مسیر درست قرار دارند، به خوبی با یکدیگر همکاری می‌کنند و سعی می‌کنند بهترین راه را پیدا کنند. این حسی است که از زمان حضور در اینجا داشته‌ام.»

لمپارد درباره اهمیت حضورش در این تیم اظهار داشت: «البته که در حال حاضر در جایگاهی هستیم که تنها بخشی از این روند است. مشکلی هم وجود ندارد. من قبلا هم گفته‌ام که آماده هستم تا نقش خودم را در این روند ایفا کنم و با همه صادق هستم. این باشگاه را می‌شناسم و این می‌تواند نکته مهمی برای مدیران و خودم در ایفای این نقش باشد.»