به گزارش "ورزش سه"، دستیار سابق یحیی گل‌محمدی در دورانی که کنار این مربی در پرسپولیس فعالیت می‌کرد، نقش ویژه‌ای در کادرفنی سرخ‌پوشان داشت. او با به دست آوردن تجربیات بسیار در پرسپولیس بعد از چند سال بالاخره تصمیم بر آن گرفت که نفر اول باشد و از دستیار بودن دست بکشد.

اعتماد نساجی به حمید مطهری او را در زمره سرمربیان فوتبال ایران قرار داد و اگرچه در نیم فصل اول نتایج خوبی برای نماینده شمال در لیگ به دست آورد و این تیم تا رتبه پنجم هم بالا آمده بود، اما با پیش رفتن مسابقات بدشانسی سراغ آنها رفت و حالا کار به جایی رسیده که این مربی جوان در اولین تجربه سرمربیگری روزهای سختی را پشت سر بگذارد.

1839469

نساجی با امیدهای فراوان راهی اهواز شد و امیدوار بود بعد از شکست مقابل گل گهر در قائمشهر بتواند با کسب امتیاز مقابل فولاد به خانه برگردد، اما در اهواز توپ‌ها آنطور که باید برایشان نچرخید یک شکست دیگر را متحمل شدند.

1839471

طبیعی است که هواداران نساجی با توجه به قهرمانی تیمشان در جام حذفی سال گذشته، انتظار بالایی از این تیم داشته باشند، اما واقعیت این است که نساجی از نظر میزان قراردادها و هزینه‌ای که انجام داده، شرایطی قابل مقایسه با بسیاری از تیم‌های لیگ برتر ندارد. در این وضعیت بقای نساجی در لیگ تا حد زیادی قطعی شده و از طرفی آنها به جمع 8 تیم برتر جام حذفی هم رسیده‌اند.

1839470

اگرچه مطهری مورد انتقاد هواداران نساجی قرار گرفته، اما می‌توان به آینده این تیم امیدوار بود. هنوز 5 بازی برای نساجی باقی مانده و بی‌شک کسب نتایج مطلوب در آنها می‌تواند شرایط را به سود مطهری برگرداند؛ البته که اگر او بار دیگر اعتماد باشگاه را پشت خود داشته باشد.

عکس‌ها: محمد احمدزاده