به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد، تیم چهارم جدول لیگ برتر انگلیس، فردا در اولدترافورد میزبان اورتون است؛ در حالی که برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان می جنگد. اورتون که با شان دایش کمی از قعر جدول فاصله گرفته و به رده شانزدهم رسیده، این روزها شرایط بهتری دارد و شیاطین سرخ بازی ساده ای پیش رو ندارند.

1784950

اریک تن‌هاخ در نشست خبری این بازی گفت: «شان دایش در اورتون فوق‌العاده کار کرده است. اورتون روی فرم است و به لحاظ فیزیکی هم شرایط خیلی خوبی دارند. بازی سختی خواهد شد و باید بتوانیم از لحاظ فیزیکی و قدرت بدنی با آنها رقابت کنیم.»

تن‌هاخ در مورد وضعیت مصدومان تیمش گفت: «لوک شاو را برای بازی فردا در اختیار نخواهیم داشت اما اریکسن برگشته و فردا در ترکیب خواهد بود. دیگر بازیکنان هم آماده بازی هستند. من از آن تکل اندی کارول روی پای اریکسن خیلی عصبانی شدم و فکر کردم او را برای کل فصل از دست داده‌ایم اما ریکاوری او خوب پیش رفت و تیم پزشکی هم خیلی خوب کار کرد. اریکسن زودتر از موعد مقرر به تمرینات تیمی بازگشته و از این بابت خوشحال هستیم.»

1796220

تن‌هاخ روی حفظ انگیزه و ذهنیت پیروزی‌طلبی یونایتد هم تاکید کرد:«بازیکن منچستریونایتد باید ذهنیتی قوی داشته باشد و سطح انتظاراتش بالا باشد. تیمی که در اوج نیست، در واقع فقط در یک مقطع ذهنیت خوبی داشته اما تیمی که می‌خواهد برای کسب جام رقابت کند و در لیگ برتر حضور دارد، باید همیشه ثبات و ذهنیتی قوی داشته باشد. ما باید این کار را در هر بازی انجام دهیم. باید استاندارد لازم را داشته باشیم و این مسئولیتی است که باید هنگام بازی برای منچستریونایتد برعهده بگیرید. باید در قبال پوشیدن پیراهن این تیم مسئولیت‌پذیر باشیم.»