به گزارش “ورزش سه” حدود ۵ ماه از معرفی حبیب کاشانی به عنوان مدیر تیم المپیک ایران از سوی کمیته ملی المپیک می‌گذرد و علی‌رغم برگزاری یک جلسه میان مدیران ارشد فدراسیون و مدیران کمیته ملی المپیک، اما هنوز حکمی رسمی برای کاشانی توسط مهدی تاج صادر نشده است.

با این حال بررسی شرایط تیم امید، یکی از محورهای اصلی جلسه امروز هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال بوده است. احسان اصولی؛ سخنگوی فدراسیون اما توضیحاتی مبهم درباره شروع همکاری با کاشانی به خبرنگاران داد و گفت: کاشانی هم از سوی کمیته ملی المپیک به فدراسیون فوتبال پیشنهاد شد و تعامل خوبی هم در این خصوص برقرار شده است و فدراسیون هم مشکلی در این خصوص ندارد و با هماهنگی که شکل خواهد گرفت جمع‌بندی آن را به اطلاع مردم کشورمان خواهیم رساند.

وی در ادامه به نکته‌ای مهم اشاره کرد و گفت: نکته‌ای که وجود دارد و باید آن را بگویم این است که بحثی که امروز در جلسه هیئت رئیسه شد فنی و منطقی بود. تیم‌های ملی کشورمان زنجیروار به یک دیگر متصل هستند. در واقع بازیکنی که در تیم ملی جوانان بازی می‌کند پس از گذشت مدتی به تیم ملی امید می‌رود و بعد از آن هم راهی تیم ملی بزرگسالان می‌شود. همه این‌ها باید یک تعاملی با تیم ملی بزرگسالان داشته باشد و نظرهایی هم در این خصوص داده شود.

موضوعی مهم که نشان می‌دهد فدراسیون بیشتر تمایل دارد تا مدیریت تیم امید هم زیر نظر کمیته جوانان و سازمان تیم‌های ملی باشد و از آنجا تصمیمات مهم اتخاد شود.