به گزارش "ورزش سه"، خودروسازان پایتخت در هفته بیست و پنجم لیگ برتر مقابل هوادار به بردی ارزشمند دست یافتند و جایگاه خود را در جدول رده‌بندی بهبود بخشیدند. ساسان حسینی مهاجم باتجربه و جوان پیکان درباره برد مقابل هوادار به خبرنگار ما گفت: فکر می‌کنم بازی خیلی خوبی انجام دادیم. ما کاملا سوار بر بازی بودیم و عملکرد مطلوبی را به جا گذاشتیم. فکر می‌کنم لایق برد در این بازی بودیم و خوشحالم که 3 امتیاز را مال خود کردیم.

او ادامه داد: واقعیت این است که تیم ما در هفته‌های گذشته هم در بازی‌هایی شکست خورد یا پیروز نشد که عملکرد خوبی داشتیم. بدشانسی و برخی اشتباهات فردی باعث شده بود تا چند هفته به پیروزی نرسیم اما قبل از بازی با هوادار یک‌دل شدیم و قرار گذاشتیم که با بالاترین توان در 6 هفته پایانی لیگ حاضر شویم و هرچه در توان داریم بگذاریم تا تیم به موفقیت برسد. خوشبختانه گام اول را مقابل هوادار محکم برداشتیم و حالا باید برای 5 بازی آینده نیز همین شرایط را داشته باشیم و ان‌شاالله روند رو به رشد خود را ادامه می‌دهیم.

1840063

مهاجم پیکان همچنین گفت: همه ما بازیکنان بابت اینکه نمی‌توانستیم انتظارات کادر فنی و در رأس آن آقای حسینی را در بازی‌های قبل برآورده کنیم، ناراحت بودیم. به هر حال تیم ما یک تیم جوان است و تقریبا می‌شود گفت همه ما فرصتی که در لیگ برتر برای بازی کردن به دست آوردیم را مدیون آقا مجتبی هستیم. پس طبیعی است که بخواهیم دین خود را به ایشان ادا کنیم. خداراشکر بازی با هوادار را بردیم اما این مسابقه برایمان تمام شد و 5 بازی آینده را نیز باید طوری کار کنیم که آقای حسینی از ما راضی باشند.

حسینی با اشاره به همدلی اعضای تیم پیکان افزود: از نظر اتحاد و همدلی تیم ما اکنون شرایطی دارد که در کمتر تیمی آن را مشاهده کرده‌ام. دوست داریم روند خوبمان را ادامه بدهیم و با کسب امتیازات خوب لیگ را به پایان برسانیم.

1840064

او درباره بازی با نفت آبادان افزود: من فکر می‌کنم کار خیلی سختی مقابل نفت داریم. این تیم برد خوبی به دست آورده و آخرین شانس‌های خود را برای بقا جست‌وجو می‌کند. با وجود اینکه کارمان بسیار دشوار است اما تلاش می‌کنیم تا بهترین عملکرد را ارائه بدهیم و با دست پر از زمین خارج شویم.