به گزارش ورزش سه، ذوب آهن توانست با شوت  امیرحسین جدی برد ارزشمندی مقابل گل گهر کسب کند و با توجه به این پیروزی در جدول بالا بیاید و به ادامه لیگ امیدوارتر شود.

امیرحسین جدی در مورد این بازی به خبرنگار ما گفت: گل گهر تیم خیلی بزرگی است. تیمی است که چندسال به لیگ برتر آمده و ‌توانسته خودش را جز مدعیان نشان دهد ولی ما با دستورات تاکتیکی آقای تارتار خیلی خوب بازی و کاملا مدیریت کردیم و بردیم. طبق آماری هم که داده شد توپ بیشتر در اختیار ما بود و آن ها یکی دو موقعیت روی ضد حمله داشتند وگرنه از نظر مالکیتی توپ بیشتر در اختیار ما بود. 
این بازیکن در خصوص قضاوت داور عنوان کرد: داور می توانست یک پنالتی برای ما بگیرد زیرا دو برخورد بود که به نظرم بازیکن حریف پیراهن آشوری را از پشت کشید و یک جا هم مانع اسلامی شدند. اگر ما معترض باشیم منطقی تر است تا گل گهر. داوری در مجموع خوب بود و فقط آن صحنه که پنالتی نگرفت مشکوک است. 
وی در مورد عملکرد خوب خط دفاع عنوان کرد: گل گهر روی ضد حمله یک موقعیت داشت و یکی هم دقیقه ۹۰ بود که فکر می کنم حبیب فرعباسی گلرمان با شایستگی کامل آن توپ را گرفت و می تواند بهترین مهار لیگ لقب بگیرد، این سیو فوق العاده بود و سه امتیاز را می توانیم به نام حبیب بزنیم.

جدی که تعویض طلایی بود و گل سه امتیازی زد گفت: خدا را شکر توانستم به تیم کمک کنم و زحمت همه بچه ها بود و من خیلی خوشحالم که زحمات بچه ها را به ثمر رساندم  و پاسخ گوی اعتماد آقای تارتار شدم. توپم به پای سهرابیان خورد و تغییر مسیر داد. ضربه در چارچوب بود و گل به نام من ثبت شد. این گل را به مادرم که کمی مریض احوال است تقدیم می‌کنم.

مدافع ذوب در مورد تک رقمی شدنشان گفت: چند هفته ای بود تیم ما دچار مشکل شده بود ولی خدا را شکر با مدیریتی که کادرفنی و بچه ها داشتند از آن دوره گذشتیم و وارد شرایط ایده آل شدیم. می توانیم جز هفت تیم بالای جدول باشیم. امیدوارم رتبه مان را نسبت به پارسال ارتقا بدهیم و یا حداقل رتبه تک رقمی داشته باشیم.