به گزارش "ورزش سه"، عارف غلامی پس از هشت مسابقه حضور ثابت و پیاپی در ترکیب استقلال، در دیدار اخیرشان برابر آلومینیوم اراک هم از ابتدا به زمین رفت و بازهم قرار گرفتن او در خط دفاعی آبی‌ها در بسته ماندن دروازه این تیم و کسب یک پیروزی دیگر در راه رسیدن به قهرمانی تاثیرگذار بود.

غلامی که در دیدار مقابل آلومینیوم اراک مثل همیشه با انگیزه در ترکیب استقلال حاضر بود، بارها در کورس با مهاجمان سرعتی حریف برتری داشت و در نبردهای زمینی و هوایی بازیکن برتر بود و اجازه نداد از اطراف او حمله زیادی روی دروازه سید حسین حسینی شکل بگیرد و دروازه تیمش تهدید شود.

عارف که نقش پررنگی در بسته ماندن دروازه تیمش مقابل آلومینیوم اراک داشت و یکی از بهترین‌های استقلال در این دیدار بود، قبل و در جریان مسابقه بارها از سوی تماشاگران تیمش تشویق شد و حالا هم امید زیادی دارد مثل فصل گذشته قهرمانی را همراه با آبی‌پوشان تجربه کند.

عارف غلامی که پیش از شروع بازی با آلومینیوم اراک خوش و بش گرمی با سید مهدی رحمتی، گلر سابق آبی‌ها و سرمربی حال حاضر ایرالکو داشت و به رسم ادب برای حضور در زمین از او رخصت گرفت، در پایان بازی هم دوباره به سمت او رفت و گفت‌وگوی کوتاه و خصوصی برای لحظاتی بین آنها شکل گرفت.

رحمتی نیز در زمان رفتن به سمت رختکن و با وجود ناراحتی شدید از باخت تیمش در این دیدار، با توجه به درخواست یک هوادار اراکی برای پیراهن مدافع استقلال، از غلامی خواست تا لباس خود را به این تماشاگر بدهد که عارف هم با درآوردن پیراهن خود به آن تماشاگر گفت: «یک سید که بیشتر نداریم. خدمت شما!»

1840399
1840400
1840401
1840402
1840403
1840404

عکس: محمد عباسی