به گزارش "ورزش سه"، روند آینتراخت در بوندسلیگا (شش بازی بدون برد) روی مربی الیور گلاسنر نیز اثر گذاشته است. پس از شکست بعدی در لورکوزن و سقوط به رده هفتم، سرمربی فرانکفورت پاسخ‌های عجیبی به خبرنگاران داد. روز به روز بیشتر مشخص می‌شود که سطح آینتراخت با گلاسنر پسرفت کرده است.

بعد از بازی، در مصاحبه با اسکای این مربی نخواست به سوالی درباره ماریو گوتزه که به دلیل اعتراض پنجمین کارت زرد خود را دریافت کرده بود، پاسخ دهد. گلاسنر فقط با طفره رفتن به سمت خبرنگار گفت: "می‌خواهی من را تحریک کنی. ما آرامش عید پاک را داریم. همه چیز خوب است. عید پاکت مبارک!»

گلاسنر تنها چند دقیقه بعد در کنفرانس مطبوعاتی پاسخی بسیار مشابه داد. وقتی بیلد از او در مورد مشکل سرعت بازیکنانش پرسید، این اتریشی راند رسانه‌ای را با این جمله به پایان رساند: "امروز کاملاً آرام هستم. من به خودم اجازه نمی دهم امروز تحریک شوم. در اوایل مصاحبه همینطور بود. عید پاک را به همه شما تبریک می‌گویم، در کنار خانواده‌هایتان جشن بگیرید. دو روز هم مرخصی می‌دهیم. من تخم مرغ می‌چینم، این یک‌رسم در کشور ماست و ما در اتریش این کار را انجام می‌دهیم. و سپس هفته آینده دوباره همدیگر را خواهیم دید. خیلی ممنون!"

گفتنی است عید پاک  یکی از روزهای تعطیل در یکشنبه‌ای از ماه مارس یا آوریل است که اروپایی‌ها آن را به شکل‌های مختلف جشن می‌گیرند.